וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ניצחה את אליצור רמלה 63:65

הקבוצה של עדני דגן שמרה על מאזן מושלם גם בפלייאוף העליון. רמת חן הובסה בידי חולון, ניצחונות גם לראשל"צ ופתח תקוה

אחרי שהפלייאוף בליגת הנשים נפתח לפני שלושה ימים עם הניצחון הגדול של רמת השרון, נכנסה הערב (חמישי) גם מכבי אשדוד לעניינים, והשיגה ניצחון 63:65 על רמלה כדי לשמור על מאזן מושלם. מכבי רמת חן המשיכה לחטוף כשהובסה הפעם 84:61 בידי אליצור חולון, בעוד בפלייאוף התחתון השיגה הפועל ראשון לציון ניצחון על גליל עליון, בעוד הפועל פתח תקוה גברה על אליצור נתניה 73:88.

מאמן מכבי אשדוד, עדני דגן. קובי אליהו
לא עוצרים. דגן/קובי אליהו

מכבי אשדוד - אליצור רמלה 63:65

באיחור של שלושה ימים, נכנסה גם הדאבליסטית לעניינים בפלייאוף, השיגה ניצחון ביתי קשה מול רמלה, ושמרה על מאזנה המושלם העונה. דווקא האורחות מרמלה פתחו טוב יותר ושלטו מול אשדוד העדיפה, אבל ריצת 14:20 ברבע השני של שחקניותיו של עדני דגן השלימה את המהפך. אליסון הייטאוור עוד קלעה שלשה חשובה בדקה האחרונה וצימקה לנקודה בלבד, אבל קליעות עונשין מוצלחות של שירן צעירי קבעו יתרון 4, ממנו רמלה לא חזרה. דניאל אדאמס הוליכה את המנצחות עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, הייטאוור קלעה 17 לרמלה.

אליצור חולון - מכבי רמת חן 61:84

הקבוצה של שיקי פאלח ממשיכה לקבל בראש, ואחרי התבוסה במחזור האחרון לרמת השרון, גם הערב היא התבזתה מול יריבתה. חולון ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, רמת חן עוד צימקה ל-5 במחצית, אבל נתקעה על 9 נקודות ברבע השלישי וראתה את המארחות דוהרות ל-20 הפרש מהדהד. אייברי ווארלי סגרה משחק ענק עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים, אלכסיס הורנקראל הוסיפה 22. לרמת חן: לאטה אייבורי קלעה 21.

הפועל ראשון לציון - הפועל גליל עליון 60:71

אחרי הניצחון הגדול במחזור הקודם מול פתח תקוה, המשיכה ראשון לציון לשייט בפלייאוף התחתון, עם ניצחון שני בשני משחקים. השחקניות של שירה העליון הוליכה ב-7 הפרש במחצית, ורבע שלישי עלוב בו קלעה גליל רק 8 נקודות סייע למארחות להשיג את הניצחון. ריקואנה וויליאמס הוליכה את ראשון עם 29 נקודות (5 מ-10 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, ג'סיקה לאוסן הוסיפה 20. קריסטין פלורס קלעה 18 ואספה 11 ריבאונדים לגליל.

הפועל פתח תקוה - אליצור נתניה 73:88

המארחות התאוששו מהתבוסה במחזור הקודם לראשון לציון עם ניצחון ביתי קליל על נתניה. כבר ברבע הראשון המשחק היה בכיס של פתח תקוה, כשריצת 12:30 הטיסה אותם ליתרון מבטיח, ממנו נתניה הצליחה רק לצמק. פורשה פול היתה גדולה עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, רבקה גארדנר רשמה 25. לנתניה: מאוריטה ריד 26.

אייבורי לאטה שחקנית מכבי רמת חן. ברני ארדוב
רק הולך ומחריף. אייבורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully