וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא פשוט לנצח קבוצה כזו ב-30 הפרש"

מאמן מכבי ת"א שמח אחרי הניצחון המרשים על סיינה: "צריכים להמשיך ביכולת הזו". גיא פניני: "היריב קיבל מאיתנו נוקאאוט"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את ניצחונה המרשים ביותר בעונת היורוליג שלה, עם 61:92 ענק בבית מול סיינה והשאירה לעצמה סיכוי קלוש להעפיל בכל זאת לשלב ההצלבה, כנגד כל הסיכויים. האיטלקים ניסו להישאר בתמונה במשך שלושה רבעים בהם הם רדפו אחרי מכבי, אך ריצה מדהימה של 0:21 ברבע הרביעי, בראשותם של דווין סמית' ויוגב אוחיון, חיסלה את האיטלקים. דווין סמית' ויוגב אוחיון היו גם הקלעים המובילים של מכבי במשחק הזה עם 19 נקודות כל אחד. גיא פניני נתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 15 נקודות ושון ג'יימס היה נהדר כהרגלו עם 14 נקודות וארבע חסימות.

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את מכבי לניצחון ענק. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

דיוויד בלאט, מאמן הצהובים נשאל בסיום המשחק מה היה ההבדל בין המשחק הערב למשחקים הקודמים בהם מכבי הפסידה ואמר: "נדרשת השאלה, למה לא עשינו את זה במשחקים הקודמים, אבל עברנו פה לא מעט דברים. שחקנים נפצעו, ולא הצלחנו לחבר ארבעה רבעים כמו שעשינו היום. לנצח כל קבוצה ב-30 הפרש זה לא סתם דבר ובטח לא קבוצה שנמצאת במקום הראשון בבית, שכולם אמרו שכמעט ואי אפשר לנצח אותה".

בלאט דיבר על ההפסדים הקודמים: "קצת כואב ההפסדים של חודם של סל. לא היינו צריכים להגיע לזה, היינו צריכים להוביל ב-20 הפרש, אבל כל הכבוד לחבר'ה. היתה פה הצגה גדולה כמו לפני שנתיים". על המשחק הבא מול קאחה: "זה משחק סופר קשה, אבל אם נשחק כמו היום, יש לנו סיכוי".

במסיבת העיתונאים התייחס בלאט למספר שחקנים ובראשם ניק קיינר מדלי: "ניק מקבל את ההזדמנות שלו, אבל הוא צריך להשתפר כדי להמשיך לשחק. אחרת מישהו אחר ישחק במקומו. מה שאני רואה באימונים ממנו זה לא מה שהוא מראה במשחק". על דריו פלאניניץ' אמר בלאט: "במשחק הראשון הוא קלע 11 נקודות לפני שהבין איפה הוא. הוא איבד את הביטחון שלו. אנחנו בונים עליו לעתיד". על פניני אמר: "הוא עובד קשה והוא יכול לחזור למה שהיה".

אגב, בזמן שהעיתונאים ניגשו לראיין את השחקנים, קיינר מדלי נראה מתוסכל מאוד ממצבו האישי והעדיף לעזוב את המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את הצהובים לניצחון מרשים. בלאט/ברני ארדוב

גיא פניני, שנתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה ביורוליג ויצא מתקופה קשה, אמר בסיום המשחק: "נתתי משחק טוב, אני חושב ששבועיים אחרונים אני מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי. זה החל כבר בגמר הגביע. כולם יודעים מה אני יודע לעשות, זה לא שאני שחקן שעכשיו עלה מהנוער. הכי חשוב מעבר ליכולת שלי זה הניצחון. חיכינו כל כך הרבה זמן לניצחון הזה וצריך להמשיך כך".

על התצוגה המדהימה של מכבי, אמר פניני: "כל המשחקים שהפסדנו עד עכשיו בבית שיחקנו מחצית או שלושה רבעים. היום שיחקנו 40 דקות חזק ואגרסיבי מהרגע הראשון וזה כמו בקרב איגרוף, בסופו של דבר היריב מקבל נוקאאוט".

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק ענק שלו. גיא פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully