וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 1:6 את ורדר ברמן

הבווארים ממשיכים לדרוס, גומז סיפק צמד, רובן בלט, היינקס חגג משחק 1,000 בבונדסליגה. שאלקה-דיסלדורף 1:2

הקבוצות הגרמניות חזרו עם תוצאות טובות מליגת האלופות והערב (שבת), הן משחקות במסגרת הבונדסליגה. באיירן מינכן המשיכה את המסע להחזרת הכתר עם 1:6 קליל באצטדיון הביתי על ורדר ברמן. מי שחגג במיוחד היה מאמן הבווארים, יופ היינקס, שרשם את משחקו ה-1,000 (כשחקן וכמאמן) בבונדסליגה. שאלקה ניצחה 1:2 את דיסלדורף. פרייבורג ופרנקפורט נפרדו ב-0:0 במשחק שפתח את המחזור בשישי.

מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס. GettyImages
יום מרגש ומשמח. היינקס זוכה לפרחים לפני המשחק/GettyImages

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:6

הבווארים ממשיכים להתעלל בכל דבר שעומד מולם וברמן, ממרכז הטבלה, הייתה רחוקה מלהוות יריב ראוי. אחרי שניצחה בקלות גם את ארסנל בחוץ בליגת האלופות, באיירן זכתה בניצחון ליגה שישי רצוף, ניצחון שישי רצוף מול ברמן ויחס השערים שלה עלה ל-8:63 מדהים.

באיירן החלה לכתוש בדקה ה-25, עם הגבהה של פיליפ לאהם אליה הגיח מאחור אריאן רובן, שכבש מול שער ריק. שער 2,000 לקבוצותיו של יופ היינקס בליגה הגרמנית. חלפו ארבע דקות ורובן הפך למבשל, כאשר חאבי מרטינס נגח פנימה.

דקה למחצית סבסטיאן פרודל ראה אדום ישיר ועם פתיחת המחצית השנייה באיירן המשיכה להעניש, כאשר תיאודור גברה סלאסי הצ'כי כובש שער עצמי מטופש משהו. עוד שתי דקות וזה כבר 0:4, לאחר שפרנק ריברי הקפיץ מעל השוער ומריו גומז גנב לו ודחק פנימה ממש מקו השער.

בדקה ה-58, אחרי 577 דקות בהן לא הוציא כדור מהרשת במסגרת הליגה, מנואל נוייר ספג לאחר בעיטה מקרוב של קווין דה בריינה, אבל השער הזה לא שינה יותר מדי ורק הרגיז שוב את באיירן. בדקה ה-86 לאהם שוב בישל, הפעם עם הקפצה יפה ופרנק ריברי הפציץ מהאוויר לרשת שער מצוין. דקה לסיום, רובן התקנא והקפיץ בעצמו ומריו גומז שלח לרשת את השישי.

שחקני באיירן מינכן, חאבי מרטינס, אריאן רובן. רויטרס
הרבה יותר טובים מכולם. רובן ומרטינס חוגגים/רויטרס

שאלקה - פורטונה דיסלדורף 1:2

אחרי שחזרה מטורקיה עם 1:1 מצוין, שמציב אותה עם סיכוי טוב לעלות לרבע גמר האלופות, שאלקה שבה לנצח גם בליגה, שם צברה רק שתי נקודות בארבעת המחזורים הקודמים.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-29. כדור חופשי עלה לרחבה, ג'רמיין ג'ונס נגח וג'ואל מאטיפ דחק מקרוב. האורחת השוותה בדקה ה-56, כאשר אקסל בלינגהאוסן הוציא התקפה מתפרצת וגם חתם אותה מקרוב. המילה האחרונה הייתה שייכת למאטיפ, שתשע דקות לסיום ניצח עבור שאלקה את המשחק, לאחר שהשתלט על בעיטה תועה ומשלושה מטרים כבש בקלות.

טימו הילדברנד שוער שאלקה. רויטרס
שאלקה חזרה לנצח בליגה. טימו הילדברנד/רויטרס

משחקים נוספים

פרייבורג - פרנקפורט 0:0

שטוטגרט - נירנברג 1:1
לשטוטגרט: איברימה טראורה (51). לנירנברג: מרקוס פולנר (77).

האנובר - המבורג 1:5
להאנובר: מאמה ביראם דיוף (7), סאבולץ' הוסטי (39, פנדל), דידייה קונן יה (45, 68), מוחמד עבדלאווה (86). להמבורג: רפאל ואן דר וארט (13, פנדל).

מיינץ - וולפסבורג 1:1
למיינץ: ניקי זימלינג (5). לוולפסבורג: נאלדו (15).

אוגסבורג - הופנהיים 1:2
לאוגסבורג: דונג וון ג'י (45), סשה מולדרס (79). להופנהיים: איגור דה קמארגו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully