וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "מקווה שנחזור להיות משפחה אחת"

21.2.2013 / 13:51

בלם הפועל חיפה שם את התקופה הרעה עם האוהדים מאחוריו. הקבוצה ביקרה בבית החולים מאייר. ברקוביץ' ישוב להרכב?

one

הפועל חיפה ביקרה הבוקר (חמישי) בבית החולים לילדים מאייר, ביקור שהפך למסורת במועדון בשנים האחרונות. השחקנים הצטלמו עם הילדים וניכר כי הביקור מחזק גם את הילדים וגם את השחקנים המתכוננים למשחק החשוב מול הפועל עכו בשבת. "הביקור הזה הוא מסורת", אמר הבלם אושרי רואש, "אנחנו גם מקבלים מוסר וגם מצליחים לשמח".

הבלם התייחס גם למשחק החשוב: "הגענו למאני טיים. כל משחק הוא מיני גמר ואין ממנו דרך חזרה. המשחק נגד בית"ר כבר מאחורינו מזמן ואנחנו מבינים את החשיבות של המשחק מול עכו". על התקופה שעבר עם הקהל הוסיף השחקן: "הייתה תקופה פחות נעימה אבל בכל משפחה יש חילוקי דעות וזה מאחורינו. אני קורא לכל הקהל לבוא ולעודד כי אני מקווה שנחזור כולם להיות משפחה אחת".

שחקן הפועל חיפה, דושאן ברקוביץ'. קובי אליהו
ישוב להרכב? דושאן ברקוביץ'/קובי אליהו

בצוות המקצועי מתלבטים האם להמשיך עם ההרכב ששיחק מצויין נגד בית"ר ולהותיר את גל אראל בתפקיד הבלם בעוד יוסי דורה יאייש את הקישור או שמא להחזיר את דושאן ברקוביץ' להרכב אחרי שנעדר בגלל צבירת צהובים. בחלקו של האימון היום תורגל אראל כבלם לצידו של רואש בעוד בחלק האחר ברקוביץ' חזר להגנה ואראל הוסט לעמדה הטבעית שלו בקישור.

"הרכב מנצח לא מחליפים", אמר גורם במועדון, "דושאן אולי השחקן הכי טוב שלנו העונה אבל אם הצלחנו מול בית"ר אולי עדיף שגל יישאר בלם גם נגד עכו". דנילו ניקוליץ' צפוי להיות כשיר גם למשחק מול עכו ולפתוח בהרכב כמגן שמאלי בעוד בעמדת המגן הימני ישחק טובראנו פינאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully