וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דרוכה: "הפסד לעכו משמעו גזר דין מוות"

20.2.2013 / 17:20

האדומים כבר מתכוננים למשחק התחתית, ומעריכים כי מעל אלף אוהדים יגיעו לעכו. לאלה, ניקוליץ' וצרפתי צפויים להיות כשירים

one

חלוץ הפועל חיפה יובל אבידור יסיר את הגבס שעל ידו ביום ראשון הקרוב, ולאחר מכן יעבור בדיקה לראות שהפציעה אכן מאחוריו. כזכור, אבידור נפגע בידו וגובס אך למרות זה המשיך לשחק ולא נעדר מהמשחקים האחרונים אך כעת יוכל כמובן לשחק בחופשיות יותר. מלבד אבידור בקבוצה מעודדים מההחלמה של מהראן לאלה, דנילו ניקוליץ' וגיא צרפתי כשהשניים האחרונים יהיו ככל הנראה כשירים למשחק החשוב מול הפועל עכו.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קצב ההחלמה מעודד. אבידור/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מתכוננים לכמות גדולה יחסית של אוהדים שילוו את הקבוצה למשחק התחתית החשוב מול הפועל עכו. אל המשרדים של חיפה הגיעו עשרות בקשות של אוהדים לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת ונראה שיותר מאלף אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק החשוב.

היום (רביעי) ערכה הקבוצה אימון במגרש בקרית אתא כשניקוליץ' התאמן עם יתר חבריו בעוד לאלה לא נכח באימון וממשיך בתהליך השיקום. שחקנים בקבוצה נמצאים בכוננות שיא למשחק כשנראה שלכולם ברור שהפעם לא מדובר בקלישאה אלא באמת במשחק על כל הקופה: "אם נפסיד זה יהיה גזר דין מוות עבורנו. אסור לנו בשום אופן להפסיד. אנחנו קבוצה טובה שתצטרך לנצח", אמר שחקן בקבוצה. "כל השחקנים מוכנים והאימונים ברמה גבוהה אנחנו מגיעים אופטימיים למשחק".

מחר תערוך הקבוצה ביקור בבית החולים לילדים מאייר שבבית החולים רמב"ם לרגל חג הפורים ולאחר מכן ייצאו השחקנים לאימון באיצטדיון בקרית אליעזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים ביציע עם אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגיעו בהמוניהם. אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully