וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה בקובנה, ברצלונה הביסה

הקטלאנים הביסו את פנרבחצ'ה/אולקר 60:99 והתבססו בראשות בית ו'. היוונים ניצחו בחוץ 73:78 את ז'לגיריס קובנה

ברני ארדוב

הסיבוב השני בטופ 16 נפתח הערב עם שלושה משחקים ששוחקו במקביל לניצחון המדהים של מכבי תל אביב על סיינה. במשחק המרכזי השיגה פנאתינייקוס ניצחון חוץ חשוב מאוד, 73:78 על ז'לגיריס קובנה בליטא ושיפרה מאוד את סיכוייה להעפיל להצלבה. במשחק נוסף בבית ה', השיגה מלאגה ניצחון חוץ שלישי ברציפות, 65:68 על באמברג, כאשר במשחק שפתח את היום, התעללה ברצלונה בפנרבחצ'ה/אולקר עם ניצחון חוץ ענק, 66:90 והתבססה בראשות בית ו'.

לנו רוקו אוקיץ', שחקן פנאתינייקוס מול ז'לגיריס קובנה. Robertas Dackus, GettyImages
כיכב בניצחון קבוצתו, לנו אוקיץ./GettyImages, Robertas Dackus

בית ה'

ז'לגיריס - פנאתינייקוס 78:73

ניצחון חשוב מאוד ליוונים, שמשפר מאוד את סיכוייהם להעפיל להצלבה עם מאזן חיובי של 3:5. דווקא הליטאים היו אלו שהוליכו לאורך רוב המשחק, אך רבע רביעי מצוין של היוונים, בו הם ניצחו 15:22 הוליך אותם למהפך וניצחון משמעותי מאוד. הליטאים עוד הוליכו 68:69 בזכות של סל פופוביץ', 4 דקות לסיום, אך ריצה של 0:7 העלתה אותם ליתרון אותו הם לא שמטו עד הסיום.

רוקו אוקיץ' היה איש המשחק הזה עם 21 נקודות ושישה אסיסטים עבור היוונים. דימיטריס דיאמנטידיס, הכוכב הגדול של הקבוצה נתן משחק נהדר עם 13 נקודות ועשרה אסיסטים. אוליבר לפאייט הוליך את הליטאים עם 15 נקודות, אך הליטאים לא מצאו תשובה למשחק ההגנה המשובח של היוונים והם איבדו סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה בעקבות ההפסד הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנטון ג'אבל, שחקן באמברג מול מלאגה. GettyImages
משחק טוב שלו לא הספיק. אנטון גאבל/GettyImages

באמברג - מלאגה 68:65

הקבוצה הגרמנית של כריס פלמינג עדיין מחפשת ניצחון ראשון בתולדותיה בטופ 16, ואחרי הפסד צמוד בשבוע שעבר לז'לגיריס קובנה, היא שוב נכנעה במשחק צמוד מול מלאגה, שהשיגה ניצחון חוץ שלישי ברציפות והיא עדיין בתמונת ההעפלה לשלב ההצלבה. אלופת גרמניה, שפיגרה בהפרש דו ספרתי בתום הרבע השלישי, הצליחה לחזור ברבע הרביעי בו היא ניצחה 13:24. בוסטיאן נאכבר עוד ניסה לכפות הארכה עם הבאזר, אך החטיא שלשה והגרמנים יחפשו את הניצחון המיוחל במקום אחר.

לוקה זוריץ' היה איש המשחק הזה עם לא פחות מ-26 נקודות ופשוט חגג על הגרמנים בצבע. בוסטיאן נאכבר הוליך את הגרמנים עם 17 נקודות אך לבדו לא הצליח להושיע את הקבוצה שלו מהפסד שמיני בטופ 16.

אנטה טומיץ', שחקן ברצלונה מול דייויד אנדרסן. Salih Zeki Sayar, GettyImages
עוד משחק מצוין בדרך לניצחון קליל. אנטה טומיץ'/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בית ו'

פנרבחצ'ה אולקר - ברצלונה 99:60

הטורקים הצליחו להתאושש מעט מפתיחה מאכזבת במיוחד של הטופ 16, ורשמו וי בשני המשחקים האחרונים, אבל מול ברצלונה האימתנית לא היה להם שום סיכוי. הקטלאנים, שבשבוע שעבר ניצחו את מכבי תל אביב, פתחו הפרש של עשר נקודות כבר ברבע הראשון ורבע שני מדהים של 6:27, העניק להם יתרון של 30 נקודות כבר במחצית.

חואן קרלוס נבארו, שהיה בספק למשחק הזה פתח בחמישייה וקלע שלוש שלשות כבר ברבע הראשון, בדרך ל-14 נקודות שהיו לו במשחק, בתוספת ארבעה אסיסטים. כוכב המשחק הזה היה פט מייקל, הפורוורד הנהדר של הקטלאנים שקלע 17 נקודות עם מאזן מושלם של 8 מ-8 מהשדה. אנטה טומיץ' ומרסליניו הוארטס הוסיפו 14 נקודות כ"א לברסה, שתקווה להפסד של סיינה מול מכבי תל אביב כדי להתבסס לבדה בפסגת הבית. מנגד, הטורקים איבדו כל סיכוי להעפיל להצלבה, למרות רכש מאסיבי בקיץ ותקציב עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully