וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: אנצ'לוטי יאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה

מקורב למאמן פ.ס.ז' טוען כי בין הצדדים כבר הושג סיכום בעל פה על שיתוף הפעולה. ז'וזה מוריניו יעשה את הדרך ההפוכה?

בתקופה הקרובה אנחנו נשמע מן הסתם לא מעט ספקולציות לגבי זהות המאמן הבא של ריאל מדריד. על רקע הדיווחים הרבים על כך שז'וזה מוריניו לא ימשיך במועדון מעבר לעונה הנוכחית, מפרסם היום (רביעי) העיתון הצרפתי 'לה פריסיאן' שהמועמד המוביל לאמן את הבלאנקוס מהעונה הבאה הוא המנג'ר של פריס סן ז'רמן, קרלו אנצ'לוטי.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. AP
קרוב לוודאי שהוא לא ימשיך בפ.ס.ז'. קרלו אנצ'לוטי/AP

על פי אותו דיווח, כבר הושג "סוג של סיכום מילולי בעקבות העובדה ששני הצדדים מעוניינים לעבוד יחד בעונה הבאה". המקור לידיעה הוא גורם המקורב למאמן, ששמע בחודשים האחרונים ידיעות מהכיוון ההפוך לפיהן מוריניו יהיה זה שיחליף אותו בקבוצת המיליונים של פריס סן ז'רמן. על פי אותו דיווח, הסיכויים שאנצ'לוטי ימשיך בפריס סן ז'רמן נמוכים מאוד, וזאת על אף סעיף בחוזה שלו שמדבר על חידוש אוטומטי.

כזכור, מוריניו התייחס רק השבוע לאפשרות שהוא יעבור לצרפת בקיץ הקרוב, וכשנשאל אם הוא מתעניין במעבר למדינה, הוא השיב: "זו אפשרות, אבל אני לא יודע מתי זה יקרה. אני לא יכול להגיד מתי זה יקרה, למה לא!". בין השאר שמו של מוריניו עלה כאופציית חזרה לאנגליה כשהוא עשוי לאמן את צ'לסי או מנצ'סטר סיטי, אבל מן הסתם אם הוא יעבור לצרפת, המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא פריס סן ז'רמן, שם יש לא מעט כסף ושאיפות להתקדם ולתת דריסת רגל גם בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully