וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנצ'סטר יונייטד, דייויד גיל, הודיע על פרישה

אחרי 16 שנים בשדים האדומים, גיל יעביר את התפקיד לסגנו בתום העונה: "הייתה לי את הזכות לעבוד במועדון הגדול בעולם"

מנצ'סטר יונייטד שועטת בדרכה לאליפות הפרמיירליג ובמקביל עדיין נאבקת גם על הגביע האנגלי וכמובן על ליגת האלופות, שם תפגוש את ריאל מדריד בגומלין שמינית הגמר. אולם בתום העונה הנוכחית, תצטרך יונייטד להתמודד עם משימה לא פחות פשוטה: פרישתו של היו"ר דייויד גיל, שהודיע היום (רביעי) כי יעזוב את תפקידו ב-30 ביוני. סגנו אד וודוורד צפוי להחליפו.

"זו הייתה זכות גדולה לעבוד עבור מנצ'סטר יונייטד ב-16 השנים האחרונות. עבדתי לצד המנג'ר הגדול בתולדות הכדורגל והייתי חלק ממה שאני רואה כמועדון הטוב ביותר, בספורט הטוב ביותר בעולם. זו הייתה החלטה קשה, כי אני אוהב את המועדון. חוויתי שיאים מדהימים כאן, כמו הטרבל ב-1999 או הזכייה באליפות ובצ'מפיונס ב-2008. היו גם אכזבות, כמו איבוד האליפות בעונה שעברה, אבל זה מה שעושה את המועדון הזה לגדול כל כך. אני חושב שהמועדון זקוק לריענון כרגע".

דייויד גיל יו"ר מנצ'סטר יונייטד. Julian Finney, GettyImages
זמן לעבור הלאה. גיל/GettyImages, Julian Finney

גיל בן ה-55 הצטרף למחלקה הכלכלית של יונייטד ב-1997 וקודם כעבור שלוש שנים לתפקיד סגן היו"ר. לאחר עזיבתו של היו"ר הקודם, פיטר קניון, לצ'לסי של רומן אברמוביץ' ב-2003, הפך גיל ליו"ר הקבוצה ונשאר בתפקיד גם לאחר השתלטות האחים גלייזר על המועדון.

בנוסף, גיל שימש כסגן נשיא מועדון ה-G-14, ארגון של 14 הקבוצות הגדולות של אירופה, שביקשו להשיג לעצמם זכויות כאלה ואחרות. הוא עזב את הארגון ב-2009, כאשר נבחר לשמש בוועד המנהל של התאחדות הכדורגל האירופית. גיל שימש בשנים האחרונות כחבר גם בועד המנהל של ההתאחדות האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully