וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'ונסון: "אין הרגשה טובה מלראות את כולם מתפרצים"

כוכב הנטס חגג את סל הניצחון על מילווקי: "זו הרגשה מדהימה". פופוביץ': "פארקר המשיך מהמקום בו עצר לפני האולסטאר"

כאשר ג'ו ג'ונסון קלע שלשה מטורפת, שנייה אחת לסיום המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) של ברוקלין מול מילווקי ושלח אותו להארכה, היה די ברור שהנטס בדרך לניצחון. כמו בכל תשע הפעמים האחרונות בהן הקבוצה מברוקלין הגיעה להארכה, היא שוב יצאה עם ידה על העליונה והפעם, עשתה זאת בזכות סל ניצחון גדול של אותו ג'ונסון ממש, שקבע 111:113 ורץ לחגוג עם החבר'ה.

"זו הרגשה מדהימה", אמר ג'ונסון, שסיים את הערב עם 24 נקודות, חמש מהן, כאמור, מכריעות במיוחד, "בלי קשר לסיטואציה, בין אם מדובר במשחק עונה סדירה או פלייאוף, זו תמיד הרגשה נהדרת. רק לראות את כולם מתפרצים ככה בסיום זו ההרגשה הכי טובה".

הסל הזה קטע עבור ברוקלין רצף ארוך מאוד, של 13 הפסדים רצופים רצופים לבאקס, רצף שנמשך מאז מרץ 2009. "המשחק הראשון אחרי פגרת האולסטאר הוא תמיד בעייתי", אמר דרון וויליאמס, "זה הישג גדול עבורנו לקטוע את הרצף הזה מול מילווקי".

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון מול שחקן ניו יורק ניקס אימן שומפרט. AP
שחקן קלאץ', קבוצה קלאץ'. ג'ונסון/AP

ובינתיים, סן אנטוניו בשלה. הספרס רשמו ניצחון 15 מתוך 16 המשחקים האחרונים וחמישי מבין ששת משחקי החוץ הראשונים שלהם במסע הרודיאו השנתי, אחרי שגברו 102:108 על סקרמנטו.

טוני פארקר שוב היה בשיאו, עם 30 נקודות ו-11 אסיסטים: "הוא המשיך בדיוק מהנקודה בה נעצר לפני פגרת האולסטאר. יש לו עונה מדהימה", אמר מאמן הספרס, גרג פופוביץ'.

"רק רציתי להיות אגרסיבי", אמר פארקר, "זה מה שאני מנסה לעשות כל העונה. זה ניצחון חוץ חשוב ומתוק ולמרות שהיכולת לא הרשימה, ניקח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully