וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ג'ונסון התעורר ויצא מכלל סכנה

20.2.2013 / 11:30

שחקן גליל עליון, שנפצע במשחק הליגה הלאומית מול רמלה, מתאושש ויזדקק לניתוח פלסטי בעינו. ג'והנדרה ג'ונסון מרמלה צייץ: "זה נורא להיות חלק מדבר כזה"

שחקן הפועל גליל עליון מהלאומית גארי ג'ונסון, שנפצע אמש (שלישי) במהלך משחק ההפסד של קבוצתו לאליצור רמלה, יצא מכלל סכנה אחרי שהתעורר לאחר שהיה מונשם ומורדם בבית החולים אסף הרופא. כזכור, ג'ונסון נפגע בתחילת הרבע הרביעי במשחק כאשר שחקן רמלה, דריי ג'פרסון, ניסה לחסום אותו, ובטעות הלם בו במצחו תוך כדי עלייה לסל. ג'ונסון התמוטט על הפרקט ופונה לבית החולים.

במהלך הלילה עבר בוגר מכללת טקסס משנת 2011 סדרה של בדיקות, והתברר שהוא שבר את מצחו. ג'ונסון שהתעורר מההרדמה דיבר עם האנשים סביבו, ובבדיקה שערכו הרופאים הוחלט שבשלב זה לא לנתח אותו. בהמשך הוא יצטרך לעבור ניתוח פלסטי לתיקון השבר בארובת העין והשבר במצחו.

גארי ג'ונסון, שחקן גליל. AP
החברים מחזקים. גארי ג'ונסון/AP

לצד השחקן שוהים ראשי ושחקני הקבוצה וסוכנו מתן סימן-טוב. מאז הלילה שלחו ציוצי טוויטר עשרות חברים של השחקן ברכות החלמה, ועצם הפציעה של השחקן דווחה בעשרות אתרים בארצות הברית. ג'והנדרה ג'ונסון מרמלה צייץ בטוויטר: "מתפלל לשלומו של גארי ג'ונסון. זה נורא להיות חלק מדבר כזה". על פי דיווחים שונים ג'ונסון היה אמור לעזוב היום את ישראל ולחזור לארצות הברית לתקופת מנוחה של שבועיים בשל שבר מאמץ איתו שיחק בתקופה האחרונה.

ג'ונסון (24, 1.98) הוא כאמור בוגר מכללת טקסס, והיה חלק מנבחרת ארצות הברית עד גיל 18 בשנת 2005. קריירת המכללות שלו החלה מאוחר לאחר שהתגלה אצלו מום בלב בשנת 2007, אך בדיקות שונות אפשרו לו לשחק. בשנתו האחרונה במכללה רשם 11.5 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע, ואף הרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות', אך לאחר שנבחר בסיבוב הראשון בליגת הפיתוח של ה-NBA, החליט לקחת פסק זמן מכדורסל, גם בשל העובדה שלא מעט קבוצות חששו להחתימו בשל הבעיה בלב, וחזר רק הקיץ היישר לליגת הקיץ בוגאס במדי מינסוטה. כשלא קיבל חוזה ב-NBA הגיע עד כפר בלום וב-16 משחקים העונה רשם 20.2 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully