וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זו ההזדמנות האחרונה שלנו"

מכבי ת"א ערכה מסע"ת לקראת סיינה (הערב, 21:00, חי באתר ובאפליקציות). המאמן: "הסיכוי לעלות נמוך. אין דרך חזרה"

מכבי תל אביב אמנם נותרה עם סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל להצלבה ביורוליג, אבל הערב (21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!) יחכה לה מבחן חשוב נוסף כשהיא תארח ביד אליהו את סיינה האיטלקית. הצהובים יגיעו להתמודדות לאחר ההפסד הכואב לברצלונה בחמישי שעבר והניצחון הדחוק על הפועל אילת בהארכה, וינסו לשפר את המאזן בטופ 16 שעומד על 5:2.

סיינה מנגד נמצאת בעמדה טובה לקראת ההצלבה כשהיא מדורגת שנייה בבית ו' עם מאזן 1:6 אחרי שבשבוע שעבר היא הביסה את קאחה לבוראל. היום (רביעי) ערכה מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים השבועית, בה דיוויד בלאט התייחס בין השאר למפתחות העיקריים להשגת ניצחון. לאחר מכן ערכו הצהובים את האימון המסכם לקראת המשחק.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מאמינים? בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "המשחק הוא מעבר לחשוב, הוא ההזדמנות האחרונה שלנו. אני לא חושב שהיה חסרה לנו אמביציה ומוטיבציה במשחקים הקודמים, אבל אנחנו צריכים להביא מזה עוד יותר מכיוון שאין דרך חזרה מהמשחק נגד סיינה. היא קבוצה טובה מאוד ומסוכנת, והתוצאות שלה בטופ 16 מדברות בעד עצמן. למרות המאזן של 5:5 בבית הראשון, כולם ראו בבית הזה את האיכויות שלה. הם זכו גם בגביע האיטלקי, שזה לא דבר פעוט, יש להם את הכלים ועלינו להגביל אותם בכמה פרמטרים, ובצד שלנו כמובן לשחק משחק של 40 דקות. הבעיה הכי גדולה שלנו עד עכשיו הייתה דקות טובות מאוד לצד דקות הרבה פחות טובות, ואנחנו צריכים להימנע מזה".

"הסיכוי לעלות הוא לא טוב", המשיך. "המשחק האחרון היה בבית, יש דברים שתלויים בנו יש דברים ויש דברים שתלויים בהם, במיוחד במה שקשור לקליעה משלוש. אנחנו עושים בדיקות מאוד מעמיקות לקראת משחקים כרגיל, הם קלעים ברמה מאוד מאוד גבוהה וזה לא תמיד תלוי רק בך. המפתח שלנו לשלשות שלהם זה שלא יהיו זריקות חופשיות. ואז אתה כבר נתון בידיים של אלי הכדורסל".

"לעולם לא היה טופ 16 עם 14 משחקים, אז להשוות בין העונה לעונות אחרות זה לא פייר. מצד שני, לקחנו בחשבון שיש עוד הפסד איפשהו".

המאמן התייחס למפתחות לניצחון: "צריכים להיות מרוכזים בלקחת ריבאונד. על פי האימונים שלנו והעבודה היומיומית אנחנו בהחלט יכולים. אם חס וחלילה בסופו של דבר לא נעלה להצלבה נמשיך לשחק , ולא נעצור".

"כשהצלחנו להוריד קבוצות לפחות מ-70 נקודות ניצחנו. אין ספק שהתקפית אנחנו חייבים לעשות דברים גם נגד הלחץ שלהם וגם נגד האיזורית שלהם. אני מקווה שנהיה ביום קליעה טוב, כי נראה הרבה איזורית. ננסה להתקיף בצורה טובה מול האיזורית. בסופו של דבר הפסדנו לברצלונה אך ורק בגלל ריבאונדים. יש להם שחקנים שקולעים טוב מבחוץ, כולל פורוורדים, ונצטרך לעצור את זה".

שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן. קובי אליהו
סיכוי נמוך לעלות. לוגן/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב, מורן רוט, דייויד לוגן, דרקו פלאניניץ'. קובי אליהו
נהנים באימון. שארפ, רוט, לוגן ופלאניניץ'/קובי אליהו
מאמן סיינה לוקה באנקי. ברני ארדוב
שומר על הכוכב שלו. באנקי/ברני ארדוב

מאמן סיינה לוקה באנקי: "אנחנו מפתיעים את כולם, אבל הפורמט הזה של הטופ 16 חדש לכולם ושבעת המשחקים הקרובים כל אחד יהיה כמו גמר כי קשה לצפות מה יקרה. המיומנויות של השחקנים שלנו מאפשרות לנו לשחק ככה. השלשות זה לא במקרה. יש לנו זהות שטובה לכולם.

מאמן סיינה התייחס לבובי בראון, שנראה נהדר העונה במדי הקבוצה הטוסקנית ושמועות קשרו את שמו לכמה קבוצות NBA: "בהתחלה בובי היה הפתעה לכולם. אבל עכשיו כולם יודעים שהוא שחקן טוב ורמת ההגנה עליו בהתאם. הוא נהנה מזה ומבין שהוא צריך להעלות את הרמה. יילך או יישאר? אנחנו משתדלים להראות לו שסיינה זה המקום הכי טוב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully