וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים הוא כדורגלן חסר טעם. למה החתמנו אותו?"

הבלם הוכתר כפלופ הגדול בתולדות סנדרלנד: ”אל תגידו לו כדי שלא יחשוב שהפרס הוא כספי”. גם גרנט לא יוצא נקי: ההופעה שלו מ-2008 במקום השני במסיבות העיתונאים ההזויות

טל בן חיים ממשיך להיות הבדיחה העצובה באנגליה: הבלם הישראלי, שכיום משחק בקווינס פארק ריינג'רס, שיחק לפני ארבע שנים כמושאל בסנדרלנד לתקופה קצרה, אבל במועדון הכתירו אותו כ"החתמה הכי חסרת תועלת בתולדות המועדון".

בין השמות של אנדי קול (מקום תשיעי) וג'יימס מקפאדן, שעבר לאחרונה למאת'רוול והיווה כטריגר של הכתבה, נכלל שמו של בן חיים שהוצב במקום הראשון ברשימה. "כל אחד מהרשימה הזו יכול היה לזכות בכבוד, אבל בסופו של דבר אני הולך על שכיר החרב המוביל טל בן חיים", הסביר לוק בואלי, שיצר את הרשימה.

רומן שירוקוב שחקן נבחרת רוסיה מול טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל (משמאל). ברני ארדוב
"למה לעזאזל החתמנו אותו?". טל בן חיים/ברני ארדוב

"שחקנה לשעבר של צ'לסי הוחתם בהשאלה על ידי ריקי סבראגיה כדי לסייע לסנדרלנד להימנע מהירידה, אבל הוא ערך חמש הופעות בלבד, בדרך כלל לא בעמדה, מה שמוביל אותנו לשאלה למה לעזאזאל החתמנו אותו".

אבל לא בכך הסתיימו הדברים השליליים שהופנו אל עבר הישראלי: "באופן בלתי מוסבר הוא ממשיך לקבל כסף על ידי מועדונים כדי לשבת על הספסלים שלהם. טל בן חיים הוא הכי מתאים לתואר הזה, שכן הוא באופן כללי כדורגלן חסר טעם. רק תוודאו שאף אחד לא אומר לו על כך למקרה הוא חושב שהפרס הזה כולל פרס כספי".

גם אברהם גרנט זכור היטב לאנגלים, כשב'גארדיאן' דירגו את חמש מסיבות העיתונאים "המתועבות" ביותר בעקבות העימות בין העיתונאים לארסן ונגר. מסיבת העיתונאים ההזויה של גרנט מאפריל 2008, אז אימן את צ'לסי, נבחרה במקום השני. לאחר הניצחון 0:1 על אברטון, גרנט התייצב בפני העיתונאים והמשפט הכי ארוך שלו היה "צ'לסי כנראה הייתה עדיפה על אברטון".

ההופעה של גרנט הוכתרה כ"טפשית וזועפת". בחמש דקות ו-39 שניות גרנט הוציא 137 מילים, כששמונה מהן היו "לא", פעם אחת הוא אמר "כן", 21 פעמים הוא אמר "אני לא יודע" ובחמש פעמים אחרות הוא אמר "אין לי מה להגיד". בעקבות מסיבת העיתונאים הזו הועברה עליו ביקורת, כשנאמר ש"הוא נראה ונשמע פאתטי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מסיבת העיתונאים ההזויה של ג'ובאני טראפטוני

ג'ו קיניר, מנג'ר ניוקאסל בעבר, זכה במקום הראשון בבחירה אחרי שבאוקטובר 2008 הוא סינן לא פחות מ-53 קללות במסיבת העיתונאים. מסיבת העיתונאים של רפא בניטס מינואר 2009 הגיעה למקום השלישי, ג'ובאני טראפטוני, שאימן את באיירן מינכן ב-1998, הגיע למקום הרביעי וחסוס חיל, הבעלים של אתלטיקו מדריד מ-2003, סיים במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully