וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "יזכרו אותנו כמו את הלייקרס של שנות ה-80'"

קשר ברצלונה סיפק השוואה מעניינת: "אחרי שנפרוש יחשבו עלינו בתור קבוצה היסטורית. אני מאוהב בפילוסופיה של בארסה"

המשחק הגדול של הערב (רביעי) בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך בסן סירו, שם תחכה מילאן לברצלונה, בשחזור רבע גמר המפעל מהעונה שעברה. אז, הקטאלנים עברו עם 0:0 בחוץ במשחק הראשון ו-1:3 ביתי בגומלין והם יקוו לצאת גם הפעם עם תוצאה טובה מארץ המגף.

קשר ברצלונה, צ'אבי, ינהיג כהרגלו את מוליכת ה'לה ליגה' ורגע לפני ההתמודדות עם המילאנזים, הוא מצא זמן להשוואה מעניינת: "בעוד חמש או שש שנים, כשהדור שלנו יסיים את תפקידו, יזכרו אותנו כמו שזוכרים את הלייקרס של לפני שלושים שנה, של שנות ה-80'. יחשבו עלינו בתור קבוצה היסטורית ואחרי שנפרוש נוכל לחשוב על כל הדברים הגדולים שהשגנו. אנחנו לא רק זוכים בליגת האלופות ובאליפויות, אלא גם זוכים עם הנבחרת באליפות אירופה ובמונדיאל. זה מאוד מרגש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את מי הייתם לוקחים באחד על אחד? מג'יק מול צ'אבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'אבי נשאל האם היה משנה משהו, במידה שהוא היה זה שמאמן את בארסה וענה בחדות: "לא. אני כל כך מאמין בפילוסופיה הזו, אני מאוהב בה. אהבתי את הדרך בה פפ הנהיג את הקבוצה ואני אוהב את הדרך בה טיטו עושה זאת כעת".

הקשר הוסיף: "שחקנים שעוזבים לתקופה מסוימת, מתפתחים לרוב מהר יותר. לי יצא טוב שנשארתי, אבל בהתחלה הדברים לא עבדו היטב עבורי. התוצאות לא הגיעו ולי, יחד עם ואלדס, פויול ואינייסטה, היה לא פשוט, אבל בסוף הכל הסתדר".

לסיום הוא אמר: "אני חושב שבוסקטס לא זוכה להכרה העולמית שמגיעה לו בהתאם ליכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully