וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון הובסה בחוץ מול סלונוקי אולאג'

הקבוצה של דן שמיר ספגה הפסד חמישי ברציפות בטופ 16, הפעם 81:66. 24 נקודות של פרנק האסל לא הועילו

הפועל חולון לא תזכור לטובה את העונה האירופית שלה, כמו גם את העונה שלה עד עתה בליגה המקומית. הקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון, שנאבקת על חייה בתחתית ליגת העל, נחלה הערב (שלישי) הפסד חמישי ברציפות בשלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג, הפעם 81:66 מול סלונוקי אולאג' החלשה בעוד הופעה מאוד מאכזבת שלה מול יריבה בינונית.

שחקני הפועל חולון פרנק האסל, דומיניק ווטרס. מגד גוזני
מפסידים בלבד. שחקני הפועל חולון/מגד גוזני

חולון, שאיבדה כבר מזמן כל סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה של המפעל, התפרקה כבר במחצית הראשונה, כשברבע השני היא קולעת שבע נקודות בלבד ומסיימת את המחצית בפיגור של 21 הפרש המחצית השנייה התנהלה לפרוטוקול בלבד, כאשר ברבע הרביעי החולונים מיזערו מעט נזקים והצליחו להפסיד בהפרש סביר, אחרי שפיגרו כבר ב-30 הפרש.

חולון הפסידה את המשחק הזה למרות משחק מצוין של פרנק האסל הסנטר שלה, שקלע 24 נקודות באחוזים מצוינים. לורנס היל הוסיף 19 למפסידים. ג'יימס פלורנס היה השחקן שגרם הכי הרבה נזקים לחולון, עם 20 נקודות, כולל שש שלשות מתוך העשר שהיו לקבוצתו בכל המשחק.

* לא רק חולון הובסה הערב באירופה, אלא גם נימברוק, קבוצתם של ננו גינצבורג ואורן עמיאל, שחזרה הערב מספרד עם תבוסה משפילה, 104:55 מול ולנסיה, סגנית אלופת המפעל הזה שפשוט רמסה את הצ'כים בתצוגת תכלית מרשימה.

נימברוק, שעשתה חייל בסיבוב המוקדם בבית שבו היא שובצה ביחד עם הפועל ירושלים, הייתה חסרת אונים מול הספרדים, שנהנו ממשחק נהדר של פאו ריבאס שקלע 20 נקודות, כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת והוליך רשימה של חמישה שחקנים שקלעו במספרים דו ספרתיים ולא הותירו שום סיכוי לצ'כים החביבים, שהסתפקו בעצם ההעפלה שלהם לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully