וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון לנס ציונה, הפסד דרמטי לנהריה

הקבוצה של נדב זילברשטיין גברה 83:91 על קרית טבעון/מגידו וכבשה את הפסגה על חשבון נהריה, שהפסידה 84:83 לעפולה

המחזור ה-18 בליגה הלאומית בכדורסל, סיפק לנו משחקים דרמטיים, הפתעה אחת ומהפך בפסגה. עירוני נס ציונה שגברה 83:91 על קרית טבעון/מגידו, עלתה למקום הראשון על חשבונה של עירוני נהריה, שנוצחה בביתה 84:83 על ידי הפועל עפולה. מכבי הוד השרון ממשיכה גם היא בעונה הנהדרת שלה עם ניצחון קליל, 75:97 על קרית ביאליק.

שחקן עירוני נס ציונה בילאל בן מול שחקן הפועל קרית טבעון/מגידו תומר בר אבן. ברני ארדוב
ממשיך לסחוף את נס ציונה לעונה חלומית. בילאל בן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל קרית טבעון/מגידו 83:91

אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם, נס ציונה, ששיחקה בסגל חסר ועם זר אחד בלבד, הצליחה להסתדר מול מגידו העיקשת ולהשיג ניצחון שביסס אותה בפסגה. המארחים הובילו לאורך כל המשחק ולמרות ניסיונות קאמבק של מגידו ברבע השני, נס ציונה הצליחה לשמור על הנקודות בביתה. טל דן היה המצטיין במשחק הזה עם 21 נקודות, חמישה אסיסטים ושמונה ריבאונדים. בילאל בן סיפק תרומה נאה כהרגלו עם 21 נקודות ועשרה ריבאונדים. סיימון פארין הוביל את המפסידים עם 19 נקודות. גרג מארי הוסיף 17 שלא הספיקו מול קבוצת הצמרת מהשפלה.

עירוני נהריה - הפועל עפולה 84:83

איזו דרמה קיבלו הערב האוהדים שהגיעו לאולם בעין שרה. עירוני נהריה, שהוליכה את הטבלה ערב המחזור הזה, נחלה הפסד דרמטי וכואב מאוד. בפיגור של שתי נקודות, 20 שניות לסיום הצליח נייט מילר לקבוע שיוויון עם ליי-אפ מהיר והיה נדמה שהמשחק הולך להארכה, אך שתי שניות לסיום הצליח אנתוני פישר לסחוט עבירה ולקלוע זריקה אחת שהספיקה לניצחון.

פישר היה איש המשחק הזה עם תרומה נהדרת של 26 נקודות ושישה אסיסטים. אלן דהאם סייע לו עם 25 נקודות.רמון קלמנטה ואבירם זלקוביץ' הוליכו את נהריה עם 19 נקודות כ"א, אך זה לא הספיק הפעם. נהריה איבדה את הפסגה לנס ציונה בעקבות ההפסד הזה.

מכבי הוד השרון - מכבי קרית ביאליק 75:97

ניצחון חשוב מאוד לקבוצה של רועי חגאי, שממשיכה להתבסס בצמרת הגבוהה והיא בהחלט יכולה לראות את עצמה כמועמדת ראויה להעפיל לליגת העל בתום העונה. אחרי שהדהימה את נס ציונה במחזור הקודם, קרית ביאליק נתנה פייט גם להוד השרון במשך שלושה רבעים, אך רבע רביעי מדהים של המארחים עם 6:25 הוליך אותם לניצחון 14 ב-18 מחזורים. השחקן המצטיין במשחק הזה היה בי איי ווקר שקלע 25 נקודות, אליהן הוסיף 5 אסיסטים ושישה ריבאונדים. דינמה אודיקוסה הוסיף 19 וערן אסנטי השלים אותם עם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים. ג'וניור דאליס ניסה להחזיק את קרית ביאליק במשחק עם 17 נקודות, אך זה לא הספיק לקבוצה, שתאבק על ההישרדות עד תום העונה.

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
עונה נהדרת לקבוצתו. רועי חגאי/קובי אליהו

משחקים נוספים:


עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 83:78

אליצור רמלה - הפועל גליל עליון 73:92

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - עירוני רמת גן 97:70


מכבי קרית גת - מכבי באר יעקב 92:79

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully