וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק הודיע שימשיך בקבוצה עוד עונה

19.2.2013 / 10:01

הבעלים שסופג ביקורות הצהיר: "לא נכון להעביר את הקבוצה בזמנים רגישים". ספק אם אלי כהן יישאר, קריאף התנצל ויחזור

one

בבית"ר ירושלים התעוררו לעוד בוקר לא פשוט מבחינתם (שלישי). הבעלים ארקדי גאידמק שעומד תחת ביקורת קשה בימים האחרונים נפגש אתמול עם ראש העיר ניר ברקת והביע נכונות להמשיך במועדון ולהמשיך כבעלים. גאידמק לא דיבר על הכסף אותו ישקיע בקבוצה אך כרגע נראה שאם וכאשר, לא מדובר על יותר מ-5-3 מיליון שקל בשנה, במטרה לשמור את הקבוצה מאוזנת.

לאחר מכן גאידמק אף שלח באמצעות נציגיו מכתב פומבי לקורנפיין בו נכתב: "הננו להודיעך על החלטתו של מר ארקדי גאידמק להמשיך ולעמוד אחר הקבוצה לפחות עונה אחת נוספת, בין היתר, לצורך ייצוב הקבוצה אשר עברה טלטלה נכבדת בתקופה האחרונה, במהלכה מצאה עצמה בלב סערה ציבורית עמה היא מתמודדת בכבוד ובאומץ לטובת קידומה, קידום ערכי הספורט, ומיגור תופעת הגזענות אשר נקשרה עם שמה, שלא בצדק, במהלך השנים. מר גאידמק סבור כי אין יהיה זה נכון להעביר את הקבוצה בזמנים רגישים ומשמעותיים כאלה. מר גאידמק, אשר השקיע בקבוצה לאורך השנים סכומים משמעותיים ביותר, מתכוון גם הפעם להעמיד לטובת הקבוצה בשנה הבאה סכום נכבד בתקווה כי המועדון ימשיך לשמור על מעמדו הטבע כמועדון הגדול המוביל ואחד המעוטרים בליגה הישראלית. מר גאידמק מאמין בשיתוף הפעולה הטוב והבריא המתקיים כל העת עם אוהדיה של הקבוצה שתרמו אף מכספם להצלחת הקבוצה. על כן, הוא מודיע על כוונתו להעמיד במהלך העונה הבאה סכום נוסף על האמור לעיל, השווה לכל סום אשר יועמד על ידי עומתת אוהדי הקבוצה לצורך חיזוקה בשנה הבאה".

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כשנראה כסף נכנס לחשבון נדבר אחרת. האווירה המתוחה עם הקהל על סף פיצוץ, לא מוצאים את הדרך להרגיע את העניינים וזה הכי גרוע". ארקדי גאידמק/ברני ארדוב

בבית"ר לא מתרגשים מהדברים וממתינים לשמוע מגאידמק אם וכאשר יתמוך באיזה סכום זה יהיה ומתי ייכנס הכסף, על מנת שבאמת ניתן יהיה לתפעל את המועדון ולחשוב העונה הבאה. "בינתיים אנחנו בדרך לאפריל-מאי בלי משכורות, כך שדיבורים לא נותנים יותר מדי", אמרו במועדון. "כשנראה כסף נכנס לחשבון נדבר אחרת. האווירה המתוחה עם הקהל על סף פיצוץ, לא מוצאים את הדרך להרגיע את העניינים וזה הכי גרוע".

במקביל לכך נערכה אתמול ישיבה של עמותת האוהדים, שבה הוחלט לצאת כנגד גאידמק בעקבות הנזקים שנגרמים למועדון מדרך התנהלותו, ולבקש ממנו להתנתק מהמועדון ולהשאיר את סמכויות הניהול בידי הדירקטוריון. נציגי האוהדים צפויים לומר את דברם ביום שישי בישיבת הדירקטוריון, כשגם גאידמק צפוי להגיע לישיבה וכמו שהדברים נראים צפויה ישיבה חמה מאוד. בעמותת האוהדים אמרו אתמול: "יש החלטה על פי רוב שגאידמק גורם נזק והדבר הטוב ביותר יהיה אם הוא יתנתק וישאיר את הקבוצה לדירקטוריון או שימכור אותה. אם זה לא יקרה העמותה לא תוכל להישאר חלק מהמועדון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"גם אלי שבור מכל המצב וכמו שזה נראה היום הוא לא ירצה להמשיך כאן בשנה הבאה. הוציאו לו את כל הרוח מהמפרשים ויש מספיק קבוצות רציניות שמחזרות אחריו". אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

מעבר לכך, בית"ר מנסה לחזור לפסים מקצועיים לקראת שני המשחקים המשמעותיים שיש לה בשבוע הבא בליגה ובגביע, נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב בחוץ. המאמן אלי כהן אמר אתמול באסיפה לשחקנים: "זאת פעם ראשונה בקריירה שלי כמאמן שלא צפיתי בקלטת אחרי המשחק ואני גם לא מתכוון לצפות בו. לא היה שם כדורגל ולא התעסקות בכדורגל ומבחינתי אני רוצה לשכוח שהמשחק הזה התקיים". מעבר לכך, כהן התייעץ עם יועצים מנטאליים בכירים מהארץ ומחו"ל כיצד להתמודד עם המצב בו השחקנים כבויים מהמצב סביב המועדון. בבית"ר אמרו אתמול: "הבעיה שלנו היא שהקבוצה נראית כמו לפני שאלי כהן הגיע. גם אלי שבור מכל המצב וכמו שזה נראה היום הוא לא ירצה להמשיך כאן בשנה הבאה. הוציאו לו את כל הרוח מהמפרשים ויש מספיק קבוצות רציניות שמחזרות אחריו".

בבית"ר גם ביקרו את השחקנים ואמרו: "מצד אחד אנחנו מבינים אותם, מצד שני הם יורים לעצמם ברגל. שחקנים פה רוצים לצאת לחו"ל, רוצים חוזים חדשים ורוצים להתפתח. אם הקבוצה לא תסיים בפלייאוף העליון זה יבוא נגדם בדיוק כמו שזה בא נגד המועדון, על ארקדי ועל איציק. כולם צריכים לשים הכל בצד ולעשות הכל כדי לעלות בשיניים לפלייאוף העליון אחרת נעבור עוד קיץ שחור".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. קריאף/ברני ארדוב

אופיר קריאף ישוב לאימונים מחר (רביעי), לאחר שעמד בפני וועדת משמעת פנימית, ספג קנס על תנאי בסך 4,000 ש"ח והתנצל בפני המאמן אלי כהן וחבריו לקבוצה על הסטטוס שפירסם בשבוע שעבר בדף הפייסבוק שלו.

השחקן פירסם התנצלות באתר הרשמי של הקבוצה: "כשחקן בית של בית"ר ירושלים חשוב לי להבהיר כי אני חלק מהמערכת ותומך בחברי השחקנים ובצוות הניהולי והמקצועי. הסטטוס שפורסם בדף הפייסבוק האישי שלי, לא היה מכוון לארגון הלה פמיליה, אלא היה מכוון לכלל אוהדי בית"ר ירושלים שחסרים לנו השחקנים במשחקים האחרונים".

"אני מתנצל בפני מאמן הקבוצה אלי כהן, בפני חבריי השחקנים ובפני הצוות הניהולי שנפגעו מהמקרה. כמו יתר חבריי, גם אני מקבל באהבה וכבוד את קאדייב וסאדייב ואני מגנה את התנהגות ארגון הלה פמילייה ואת הקריאות הגזעניות ואת הקללות אשר מופנות אל עבר חבריי לקבוצה ואל עבר הצוות המקצועי והניהולי של המועדון. אני קורא מכאן לקהל לבוא ולתמוך בנו בכל המשחקים ולהשאיר בצד את הקללות והמחאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully