וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים נגד ארקדי גאידמק

18.2.2013 / 23:59

בעמותה דורשים מגאידמק להתנתק מהמועדון מיידית. אחד מחברי הוועד זעם: "פירוק עדיף על כל רגע שהוא הבעלים"

one
ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מוכנים לסבול אותו יותר. גאידמק/ברני ארדוב

הצרות בבית"ר ירושלים לא מסתיימות. הערב (שני) נערכה ישיבת וועד של עמותת האוהדים, כאשר הנושא החם על הפרק היה ארקדי גאיידמק. בעמותה עדיין לא החליטו כיצד לפעול בנושא באופן סופי, אך דבר אחד ברור, אותו יציגו נציגי העמותה בישיבת הדירקטוריון ביום שישי וזה הרצון לראות את ארקדי גאיידמק מחוץ למועדון.

אחד מחברי הוועד, אמיעד מיימון אמר: "הגיעו מים עד נפש. יש אי הסכמות אצלנו על חלק מהדברים אך יש קונצנזוס שארקדי חייב ללכת הביתה. הוא גמר עם המועדון והוא לא יוכל להוביל אותו לשום מקום. אנחנו לא רוצים ממנו כסף ולא שיודיע שהוא משקיע, פשוט שיודיע שהוא מתנתק מהקבוצה ומבחינתנו גם במחיר של פירוק, כי פירוק עדיף על כל רגע שהוא הבעלים של הקבוצה. אם זה לא יקרה עמותת האוהדים לא תישאר בדירקטוריון".

חבר עמותה נוסף גל ויטנברג אמר: "הגיעו מים עד נפש. תם עידן ארקדי גאידמק בבית"ר ירושלים ואם זה לא יקרה אנחנו לא נהיה שם". בימים הקרובים צפויים לצאת לתקשורת בנושא אנשים נוספים מהוועד, כולל חברי הדירקטוריון שמוליק לוי, ליעד ניב ואליק הראל. בבית"ר יודעים על הכעס של האוהדים, ואמרו עוד לפני כן: "ברור לאן הכל הולך, ארקדי חייב לעשות מעשה ולהודיע מה הוא מתכנן בעתיד. אם הוא לא יתחייב להזרים כספים כפי שצריך ולדאוג לקבוצה חזקה בעתיד אולי עדיף באמת שיתנתק. כרגע אנחנו במצב הכי גרוע שיכול להיות ולא נראה שינוי באופק".

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא מוכנים יותר לשתוקץ אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully