וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: לארי אובאנון חתם עד תום העונה

19.2.2013 / 10:54

אקס ראשון לציון ומכבי חיפה יחליף את דריוס וושינגטון ג'וניור עד לתום העונה, ויהיה הזר החמישי של עודד קטש באילת

פחות מ-24 שעות אחרי ששחררה את דריוס וושינגטון ללה מאן הצרפתית, צירפה הבוקר (שלישי) הפועל אילת את אקס מכבי ראשון לציון ומכבי חיפה לארי אובאנון עד לסיום העונה. הגארד-פורוורד יצטרף לאימוני אילת בימים הקרובים, ויערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. כעת ימנה הסגל של עודד קטש חמישה זרים, כשגם סקוטי הופסון צפוי להיות כשיר להתמודדות המרתקת בדרום נגד האדומים.

לארי אובאנון, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לישראל. לארי אובאנון/אדריאן הרבשטיין

אובאנון (29, 1.94) הוא בוגר מכללת לואיוויל, איתה הגיע לחצי גמר טורניר המכללות ב-2005. את עונת הבכורה שלו באירופה עשה בכוכב האדום בלגרד, ובשנה השנייה נדד בין אודינה ונאפולי בליגה האיטלקית הראשונה בצורה לא רעה בכלל. את עונת 2007/8 פתח ברתימנו מהליגה היוונית, אך אחרי זמן קצר שוחרר וסיים את העונה באקדמיק סופיה.

בינואר 2009 הגיע לישראל כשחתם במכבי ראשון לציון, ורשם עד סוף העונה 17.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. הכתומים השאירו את אובאנון לעונה נוספת בה רשם 16 נקודות ו-2.7 ריבאונדים. את העונה לאחר מכן פתח במכבי חיפה, רשם בשמונה משחקים 12.9 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים, אך שוחרר לאחר שלא הצליח להתאושש ממחלה שהציקה לו. את עונת 2010/11 סיים בבוקה ג'וניורס, בה המשיך גם בעונה שעברה. את העונה הנוכחית פתח אובאנון בואסלו מהליגה השוויצרית ורשם במדיה 17.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully