וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "אני מציע לאלגרי לשמור אישית על מסי"

נשיא מילאן ברמז עבה למאמנו לקראת ברצלונה. קרקיץ' מגלה עם מי יחליף חולצה, פדרו: "אולי השיא של מסי עדיין לפניו"

ברצלונה תגיע מחר (רביעי) לסן סירו למשחק הראשון מול מילאן בשמינית הגמר ליגת האלופות, ורגע לפני ששתיים מהאימפריות הגדולות של הכדורגל האירופי מחדשות את היריבות ביניהן, מי שעומד במרכז העניינים הוא כמובן ליאונל מסי, וסילביו ברלוסקוני הכריז פומבית איך לדעתו צריך לעצור את הכוכב הארגנטינאי.

"יהיה קשה מאוד לנצח את ברצלונה", אמר נשיא הרוסונרי. "עוד לא מצאתי זמן לדבר עם מסמיליאנו אלגרי, אבל אני לא אגיד לו איזה הרכב להציב. מעולם לא עשיתי את זה. אני מודע לתפקיד הנשיא ולתפקיד המאמן, ואני מכבד זאת, אבל לנשיא יש זכות לתת עצות למאמן. במקרה הזה, ההצעה שלי תהיה להציב שמירה אישית על מסי". לאחר מכן רמז ברלוסקוני שאלגרי ימשיך לעונה נוספת: "אם הנשיא לא מסכים עם הגישה של המאמן הוא מפטר אותו, אבל אלגרי עדיין כאן ויש לו חוזה לשנה נוספת".

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני. רויטרס
רמז עבה. ברלוסקוני/רויטרס

מי שיפגוש את קבוצתו לשעבר הוא בויאן קרקיץ', שאמר לקראת המשחק: "נשחק מול הקבוצה הטובה בעולם, אבל נזכה לתמיכה של הקהל בסן סירו. נצטרך להשיג לפחות תיקו שייתן לנו תקווה למשחק הגומלין. דיברתי עם כמה מחבריי לשעבר והחלטתי שאחליף חולצות עם אנדרס אינייסטה בסיום המשחק".

בצד השני התייחס גם פדרו לכושר המדהים של מסי: "מסי תמיד לוקח את הקבוצה על הגב שלו", אמר פדרו. "אבל כל הקבוצה היא חזקה מאוד ואני לא מאמין שאנחנו קבוצה שתלויה במסי. יש לו מוטביציה אדירה, המספרים שלו הם דמיוניים. הוא כובש המון שערים ואני מקווה שהוא ימשיך עם המוטיבציה והתשוקה שלו. הוא שחקן מכריע, הכי טוב בעולם, וייתכן שהטוב ביותר שלו עדיין לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully