וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון דרסה את רמת חן בפתיחת הפלייאוף

הקבוצה של אוסטפלד הביסה 58:81 את רמת חן בפתיחת הפלייאוף העליון, רמלה גברה על חולון. נתניה וראשל"צ ניצחו

אחרי עונה מנומנמת מעט, עם קבוצה אחת בלתי מנוצחת, יצא הערב (שני) לדרך הפלייאוף בליגת העל לנשים, כשבמוקד דרסה רמת השרון של אורנה אוסטפלד את מכבי רמת חן 58:81. אליצור רמלה לא התקשתה גם היא כשגברה על אליצור חולון, בעוד בפלייאוף התחתון גנבה אליצור נתניה ניצחון בשניות הסיום מהפועל גליל עליון. במשחק נוסף, הביסה מכבי ראשון לציון את הפועל פתח תקווה. האלופה, מכבי אשדוד, תפתח את הופעותיה בפלייאוף העליון רק בעוד שלושה ימים, אז תארח את אליצור רמלה.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. נמרוד סונדרס
הכל משתנה כשהפלייאוף מתחיל. אוסטפלד/נמרוד סונדרס

מכבי רמת חן - רמת השרון 81:58

עונה חלשה במיוחד עברה על השחקניות של אורנה אוסטפלד, שכמעט ולא העפילו לפלייאוף העליון, אבל משהן שם, נראה שהן מגיעות לעבוד. רמת חן סבלה מקיפאון התקפי לאורך כל המשחק, ולא קלעה יותר מ-16 נקודות ברבע, מה שסייע לרמת השרון להוביל ב-16 הפרש כבר בהפסקה. רבע שלישי מחריד של המארחות, בו קלעו 12 נקודות בלבד, הטיס את רמת השרון ל-25 הפרש וסגר את ההתמודדות. ג'נוארי בריאנט הוליכה את רמת השרון עם 22 (4 מ-8 לשלוש) ו-8 ריבאונדים, אלישה קלארק תרמה 15. לרמת חן: לאטה אייבורי 22.

אליצור רמלה - אליצור חולון 63:79

רמלה פתחה טוב את הפלייאוף העליון בזכות הופעה התקפית מצויינת. המארחות ברחו ליתרון 8 כבר ברבע הראשון, ואל המחצית ירדה רמלה עם יתרון דו ספרתי. חולון קיוותה לחזור, אבל נתקעה על 10 נקודות בלבד ברבע השלישי, והמארחות ניצלו זאת כדי לברוח ולהכריע סופית את המשחק. אליסון הייטאוור הוליכה את קלעיות רמלה עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים, תמרה ג'יימס הוסיפה 17. לחולון: אלכסיס הורנקראל 21 ו-7 ריבאונדים.

מיכל אפשטיין שחקנית אליצור רמלה עם הכדור. ברני ארדוב
מול אשדוד זה לא יהיה כל כך פשוט. אפשטיין/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - אליצור נתניה 83:82

המשחק הדרמטי של הערב התקיים דווקא בפלייאוף התחתון, שם גברה האורחת על יריבתה בשניות הסיום. נתניה הוליכה בבטחה בפתיחת הרבע האחרון, כשהיא רחוקה מגליל ב-10 נקודות, אבל ריצת 22:31 ברבע האחרון של המארחות, אבל חטיפה ונקודות של מאוריטה ריד, שבע שניות לסיום, העניקה לנתניה את הניצחון החשוב. סידני קרטר הוליכה את המארחות עם 25 נקודות, קורטני הארט קלעה 21 ואספה 11 ריבאונדים.

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 53:72

המארחות לא התחשבו כלל בקבוצה שסיימה את הליגה אחרונה, והבהירו לה כבר בפתיחה שגם הפלייאוף התחתון לא עומד להיות נעים במיוחד עבור שחקניות פתח תקוה. ראשון שלטה ללא עוררין, וריצת 10:19 ברבע השני הטיסה אותה ליתרון 15 במחצית. האורחות לא מצאו את עצמן גם בשני הרבעים הבאים, וראשון רשמה ניצחון קליל כדי לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף התחתון. שיילני פדי הוליכה את ראשון לציון עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-5 חטיפות, פורשה פול קלעה לפתח תקוה 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully