וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: סיינה הפסידה, אולימפיאקוס ניצחה

האיטלקים, שיגיעו בחמישי להיכל, הובכו עם 78:73 מול פזארו החלשה. היוונים עבדו קשה וניצחו 81:91 את קאו דראמס

בעוד מכבי תל אביב נגררה להארכה לפני שניצחה את הפועל אילת אמש (ראשון), שלוש מיריבותיה בטופ 16 ביורוליג רשמו היום ניצחונות לא קלים גם כן. אולימפיאקוס פגשה את קאו דראמס מהתחתית, התקשתה, אך יצאה לבסוף עם ניצחון 81:91. האדומים, שרק בסוף השבוע האחרון השיגו עם ניצחון חוץ ענק במוסקבה מול חימקי, פתחו טוב יותר ועלו ליתרון 19:26 בתום הרבע הראשון, הורידו רגל מהגז בהמשך, אך ואסיליס ספאנוליס (16 נק') הנהדר השאיר את הניצחון בצד שלה. אקס מכבי תל אביב גיורגי שרמדיני הוסיף 11, פרו אנטיץ' ואייסי לואו תרמו 10.

* בטורקיה, פנרבחצ'ה אולקר ממשיכה לשמור על המקום הראשון בליגה, ורשמה היום את הניצחון ה-16 שלה העונה במסגרת המקומית, עם 77:81 על מרסין. דייויד אנדרסן הוליך את הקבוצה של סימונה פיאניג'אני עם 17, בויאן בוגדנוביץ' צלף 13 ואילו אוגוז סאבאש הוסיף 12.

* חימקי מוסקבה ניצחה הערב 57:65 בחוץ את קאלב בליגת ה-VTB. הרוסים, שמשחקים בבית ו' של היורוליג עם מכבי תל אביב, סבלו מרבע שני נורא בו הפסידו 15:4, אבל נעזרו ברבע שלישי של 10:22 ושייטו לניצחון ברגעי הסיום. זוראן פלאניניץ' התבלט כהרגלו עם 12 נקודות ושישה אסיסטים, פול דייויס הוסיף 11.

* מי שהפסידה הערב היא סיינה, שתגיע להיכל ביום חמישי, אחרי 78:73 בחוץ מול פזארו החלשה. היה זה הפסד שישי של סיינה ב-19 מחזורים והוא הגיע לאחר שברבע השני והשלישי יחד היא חטפה 38:24. קאמבק בסיום לא הספיק. בובי בראון הפציץ 30 נקודות, אבל גם זה לא עזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully