וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 בין הפועל רעננה להפועל ראשון לציון

הקבוצה של תומר קשטן איבדה נקודות יקרות במאבק העלייה. השוער צליל חתוכה כבש וסידר לבני לוד 1:1 מול הכח עמידר ר"ג

המחזור ה-25 של הליגה הלאומית בכדורגל מגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. בראשון שבהם, קרב צמרת, נפרדו השלישית הפועל רעננה והפועל ראשון לציון, שעלתה למקום הרביעי ב-1:1. גם שני המשחקים הנוספים הסתיימו ב-1:1, בין בני לוד (לה כבש השוער צליל חתוכה בכדור חופשי בדקה ה-87) להכח עמידר רמת גן ובין מכבי אום אל פאחם לסקציה נס ציונה.

* מכבי אחי נצרת מינתה היום את מומי זפרן למאמן במקום אבי סבג שפוטר.

שחקן הפועל רעננה, קובי חסן. ברני ארדוב
ברעננה ממשיכים ליפול. קובי חסן/ברני ארדוב

הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון 1:1

השחקנים של תומר קשטן איבדו שתי נקודות יקרות במאבק העלייה, אותו הם מנהלים נכון להיום מול הפועל נצרת עילית, על הכרטיס השני לליגת העל. ראשון דילגה מעל הפועל פתח תקוה בזכות הנקודה ועלתה למקום הרביעי, אבל היא רחוקה שש נקודות מהמקום שמוביל לליגה הבכירה.

רעננה הובילה משער מוקדם של מאמדו צ'ם, שמצא את הרשת כבר אחרי 12 דקות, אחרי שיוסי אסיאג השאיר אותו לבד מול השוער דניאל מכלוף . אבל קובי בדש, אח של, איזן את התוצאה בדקה ה-26 וקבע חלוקת נקודות. השער של בדש נכבש לחאר החלטה תמוהה של השופט שי שטרית, שהתעלם מהנפת דגל של הקוון והורה לשחקנים להמשיך לשחק בעוד שחקני רעננה הפסיקו לשחק. עבור רעננה מדובר במשחק שני ברציפות ללא ניצחון והיא עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים. ראשון מצידה, סוגרת מחזור רביעי ללא הפסד.

צליל חתוכה שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שוער כובש. חתוכה/ברני ארדוב

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 1:1

איזו דרמה בלוד. משחק התחתית הסתיים בחלוקת נקודות, אחרי שהשוער המקומי צליל חתוכה, יצא משערו וכבש בבעיטה חופשית מ-20 מטרים, שלוש דקות לסיום. עוד קודם לכן, הכח כבר ראתה איך היא משיגה ניצחון שני ברציפות ומנחילה למארחת הפסד שני ברציפות, אחרי ששער של משה בן לולו העלה אותה ליתרון בדקה ה-52, אבל כאמור, זה לא הספיק. הכח במקום ה-13, שתי נקודות מעל הקו האדום, לוד מקום אחד מעליה.

מכבי אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 1:1

אום אל פאחם קיוותה להשיג שלוש נקודות, שירחיקו אותה סופית ממאבקי התחתית, אבל ספגה לקראת הסיום והסתפקה בנקודה מול הסקציה, שבעצמה לא תבכה על הנקודה שצברה במאבקי התחתית. אחמד דיאב כבש למקומיים (17), אבל ראה את טל שמעיה מאזן, שש דקות לסיום. נס ציונה קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, אך היא ללא ניצחון בששת משחקיה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully