וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווינשטייגר: "באיירן מגיעה לכל משחק במטרה לנצח"

קשר הבווארים מזהיר את ארסנל לקראת מפגש האלופות באנגליה (ג', 21:45, ספ'5). פורטו מארחת את מלאגה (ספ'5+)

אחרי שני ערבים פנטסטים שפתחו את שלב שמינית גמר ליגת האלופות, מחר (שלישי) ייערך יום משחקים נוסף. ארסנל תנסה לא לעשות שוב בושות, אבל זה לא יהיה פשוט, כאשר היא תארח את באיירן מינכן. פורטו מחכה למלאגה במשחק המקביל.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
יסתפק ב-0:0. ונגר/GettyImages

ארסנל - באיירן מינכן (21:45, ספורט 5 ו-HD)

בתיאוריה, מדובר במשחק גדול, אבל לפי התוצאות בשטח, זה נראה לא כוחות. בעוד באיירן מינכן מפרקת לרסיסים את הליגה הגרמנית, בדרך להחזרת תואר האליפות אחרי שנתיים שחונות, התותחנים לא פוגעים וכל צעד קדימה מוביל לשניים אחורה.

המכה האחרונה של ארסן ונגר ושחקניו הייתה הפסד ביתי בשבת לבלקבורן בגביע וכעת, התואר האחרון שהם עדיין רודפים אחריו הוא ליגת האלופות, אבל כאמור, זה נראה כרגע כמו חלום רחוק מאוד.

ארסן ונגר, ששמר מספר שחקנים לקראת המפגש מול הבווארים, מה שבין היתר גרם לסנסציה מול בלקבורן, אמר לקראת המשחק: "אי אפשר להשוות את חשיבות ליגת האלופות לגביע. אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב. אנחנו אחת משתי הקבוצות האנגליות היחידות שעלו לשמינית, כך שקבוצות רבות מקנאות בנו כרגע. צריך להתרכז ביכולת המשחק שלנו כרגע, זה משחק של 180 דקות ויש לי מספיק ניסיון כדי לדעת את זה. אני צריך להעביר את זה לשחקנים. נצטרך להיות בשיאנו, אני מאמין ביכולות שלנו, אבל אסור לנו לספוג. 0:0 בבית זו לא תוצאה נוראית".

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
באיירן בטוחה בעצמה. שווינשטייגר/GettyImages

באיירן כאמור, מגיעה במצב רוח הרבה יותר טוב לאצטדיון האמירויות. הבווארים חזרו בשיאם מהפגרה, עם ארבעה ניצחונות ליגה, בהם לא ספגו אפילו פעם אחת. במפגש האחרון שלהם מול ארסנל הם הפסידו בחוץ, אבל זה גם היה ההפסד היחיד שלהם לתותחנים בארבעה מפגשים בין הקבוצות.

בסטיאן שווינשטייגר, שחוזר לכושר אחרי תקופה בינונית, הזהיר את ארסנל: "יש משפט מפורסם כאן בבאיירן, שאומר 'אנחנו מי שאנחנו'. באיירן מינכן מגיעה לכל משחק במטרה לנצח. זו לא שחצנות, רק ביטחון ביכולות שלנו".

מנואל איטורה שחקני מלאגה חוגגים. רויטרס
מלאגה לא הפסידה בחוץ בליגת האלופות העונה/רויטרס

פורטו - מלאגה (21:45, ספורט 5+)

הדרבי של חצי האי האיברי יפגיש בין מוליכת הליגה הפורטוגלית לרביעית בלה ליגה, למשחק שבקלות יכול להפוך למרתק ורב שערים.

פורטו בכושר טוב ולא הפסידה בשום מסגרת מאז מפגש ליגת האלופות עם פריס סן ז'רמן בתחילת דצמבר, 12 משחקים בסך הכל. בבית מצבה טוב עוד יותר וההפסד האחרון שלה בדרגאו היה בדיוק לפני שנה, 2:1 למנצ'סטר סיטי.

האנדלוסים, בהופעה היסטורית בשלב מתקדם שכזה בליגת האלופות, לא הפסידו כבר ארבעה מחזורי ליגה רצופים והם נאבקים על מקומם בליגת האלופות גם בעונה הבאה. בארבעה משחקי חוץ העונה בליגת האלופות, אחד במוקדמות ושלושה בבתים, מלאגה לא הפסידה (ניצחון בבלגיה על אנדרלכט ושלוש תוצאות תיקו מול פנאתינייקוס, מילאן וזניט).

זה יהיה המפגש הראשון בין מלאגה לפורטו אי פעם. הפורטוגלים מחזיקים במאזן של 12 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ו-20 הפסדים מול יריבות ספרדיות. מלאגה פגשה רק את בואבישטה מפורטוגל, ברבע גמר גביע אופ"א 2003 והפורטוגלים עברו בפנדלים אחרי 1:1 בתום שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully