וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לשחקנים: "אתם לא מעריכים מה שאתם מקבלים"

18.2.2013 / 15:29

בעלי באר שבע שוחחה עם השחקנים בעקבות ההפסד להפועל רמת גן: "היכולת הייתה גרועה". גזל וסויסה צפויים לשוב ל-11

one

בהפועל באר שבע מנסים לאסוף את השברים לאחר התבוסה הכואבת 3:0 להפועל רמת גן. הקבוצה לא התאמנה אתמול, והיום (שני) כינסו אלישע לוי ואלונה ברקת את השחקנים לשיחה. "היכולת שלכם הייתה גרועה, אתם לא יודעים להעריך את מה שאתם מקבלים במועדון הזה. מי שימשיך כך לא יישאר", סיכמה ברקת בקצרה.

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. רוני לבנה
כועסת. ברקת/רוני לבנה

המאמן מתכוון לבצע זעזוע בהרכב לקראת המשחק הביתי בשבת נגד הפועל תל אביב. רביד גזל, תומר סוויסה וניקולאס פלצ'וק בתמונת ההרכב. גם רועי קהת נמצא בתמונה ואמור להשתלב במשחק. אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר, דובב גבאי ועידו אקסברד עשויים לשלם את המחיר. גליל בן שנן יירד גם הוא לספסל לטובת אוסטין אג'ידה. חלק מהשחקנים חושבים שיש לבצע זעזוע גם במרכז ההגנה ולספסל שחקנים בכירים. בויאן מרקוביץ' פצוע ובכל מקרה בספק למשחק. בן והבה כבר נמצא בכוננות.

כזכור, אתמול פורסמה ביקורת גדולה של שחקני ההרכב על המאמץ שהשקיעו חלק מהשחקנים במשחק. אלה סיפרו כי ההרכב הראשון הפסיד מספר פעמים במשחקונים פנימיים להרכב השני, מה שיצר לחץ גדול עוד לפני המשחק. "כל השבוע ההרכב השני עשה לנו בית ספר, לפחות לי ברור איך חלק מהשחקנים כאן קיבלו זכות לפתוח? לפי האימונים, רבים מאיתנו לא היו שווים הרכב", אמר אחד מהם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully