וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תצמצם את מספר שחקני הרכש בשנתיים הקרובות

18.2.2013 / 11:10

המהלך של שחר וצ'יזיק: החזרת יותר שחקנים מושאלים. בוקולי רוצה לאמן: נרשם לקורס מדריכים. תתוגבר האבטחה מול בית"ר

one

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק יוזמים מהלך של צמצום מספר שחקני הרכש בשנתיים הקרובות והחזרת יותר שחקנים מושאלים בשתי העונות הקרובות. על פי המדיניות שיתווה המועדון, כבר בעונה הבאה יוחזרו שני שחקנים מושאלים, כשברשימת המעקב של המועדון נמצאים מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר, סינטאיהו סלליך והמגן השמאלי אחמד שעבאן. ההחלטה הסופית בעניין המושאלים תהיה של המאמן אריק בנאדו, אבל נראה כי המאמן שדוגל בשילוב שחקנים צעירים לא יתנגד למהלך.

ניר דוידוביץ' ממשיך לספר למקורביו כי הוא מתקשה מאוד לחזור למגרשים. המסר ששלח לקברניטי המועדון בשבוע שעבר בנוגע לחזרתו, הולך ומתממש וספק גדול אם יוכל לשוב העונה למגרשים. יחד עם זאת, הדבר אינו פוסל אפשרות שדוידוביץ' יכריז כי העונה הבאה תהיה האחרונה שלו במועדון. אם יתברר כי הוא יתקשה לחזור גם בעונה הבאה, השוער יכריז על פרישה מכדורגל.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. מגד גוזני
ספק גדול אם יוכל לשוב העונה למגרשים. דוידוביץ'/מגד גוזני

ביום רביעי (14:30, כפר גלים) יתקיים משחק אימון מול קבוצת הנוער, כחלק מההכנה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. במועדון מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא. מחוץ למגרש תתוגבר האבטחה סביב המשחק בגלל הערכות של המשטרה לפיהם האוהדים הקיצוניים של בית"ר ימשיכו במחאה נגד המועדון. הקשר תמיר כהן אמור להיכלל בסגל, ובכל מקרה צפויה שיחה בינו לבין אריק בנאדו בנושא. בנאדו לא יערוך שינויים גדולים בהרכב.

מי שחושב על עתידו במכבי חיפה הוא הקשר גוסטבו בוקולי. הקשר הברזילאי נרשם לקורס מדריכים של ההתאחדות לכדורגל שיסתיים בחודש ספטמבר, ולאחריו הוא צפוי להתחיל בקרוס מאמנים שיימשך כשנה. המטרה של בוקולי היא להחזיק בתעודת מאמן בתום העונה הבאה כך שיוכל לאמן במחלקת הנוער לאחר הפרישה, ובמקביל לערוך את קורס הפרו. בוקולי רוצה להמשיך בעונה הבאה, כשגם המאמן אריק בנאדו מעוניין בשחקן כל עוד ירגיש שהוא מסוגל לשחק. אתמול נטל בוקולי חלק מרכזי באימון לדוגמא שהעביר מדריך הקורס שרון זהביאן במגרש הסמוך לאצטדיון רמת גן. "הוא חניך למופת, ישמש כאן דוגמא לכולם", אמר המנהל המקצועי של אגף ההדרכה בהתאחדות, ניסים בכר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully