וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט לעיתונאי: "אתה בטח קירח, מכוער, מריר ומרושע"

שוער מאיורקה הגיב בחריפות לביקורת של טומאו מאורה בטוויטר, הנהלת המועדון: "מקצוענים צריכים לדעת לקבל ביקורת"

המשבר במאיורקה נמשך בשבועיים האחרונים גם לאחר הגעתו של גרגוריו מנסאנו במקומו של חואקין קפארוס, והרוחות בפאלמה התלהטו אמש (ראשון) בעקבות עימות בין דודו אוואט לעיתונאי טומאו מאורה, שכותב בעיתון מקומי ומסקר את הקבוצה שנים ארוכות.

מאורה צייץ בחשבון הטוויטר שלו אחרי ההפסד 2:0 לולנסיה: "שתי בעיטות לשער של ולנסיה - שני שערים. בדיוק כמו אוסאסונה בשבוע שעבר שהייתה צריכה רק אחת כדי לכבוש. אוואט, שוער טוב, שירד מתחת ליכולתו. מאיורקה משחקת עם עשרה שחקנים בכל משחק", ולאחר מכן זכה הציוץ לתגובות נוספות שביקרו את היכולת של אוואט בשער.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
עימות חזיתי. אוואט/GettyImages, David Ramos

אוואט, שלא כתב בחשבון הטוויטר שלו מאז ינואר 2012, הגיב בחריפות לדברים וכתב: "אני אעשה לך את הטובה הכי גדולה בקריירה שלך, כדי שתזכה לעוד קצת קהל קוראים. אני לא מכיר אותך, אבל אני בטוח שאתה קירח, מכוער, איש מריר ואדם רע. כל מה שאתה עושה זה לזרוק חרא על מאיורקה ברגעים קשים. אל תגיד שאתה מאיורקאי, אתה שום דבר".

מאורה העלה בתגובה ידיעה בנושא באתר העיתון בה כתב: "זו התגובה שלו לביקורת שלי, בה הגבלתי את עצמי בתור עיתונאי לשיפוט מקצועי בלבד. מעולם לא העזתי לבקר אדם באופן אישי, ולא אעשה זאת גם עכשיו, למרות שלא חסרה לי מוטיבציה לכך. אוואט נתפס כסמל בעיניי אוהדי מאיורקה וזה נראה מושלם מהצד, אבל כבר תקפו אותי בעבר על כך שאמרתי מה שאני חושב עליו באמת. אפילו נכנסתי לעימות עם המנהל הספורטיבי לורנזו סרה פרר שרואה באוואט אחד הפייבוריטים שלו, בניגוד למשל לחואקין קפארוס שלא רצה אותו בעונה הבאה ולכן לא יצאה הודעה רשמית על הארכת חוזהו בשנתיים".

הנהלת מאיורקה מיהרה לפרסם תגובה משלה בחשבון הטוויטר של המועדון: "שחקני כדורגל מקצוענים צריכים לדעת לקבל ביקורת על כושר המשחק שלהם, בין אם היא נכונה או לא, גם אחרי משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully