וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אם נפסיד לעכו בשבת נקלע למצב עגום"

18.2.2013 / 8:12

בהפועל חיפה חגגו את הניצחון על בית"ר ירושלים, אבל לא שכחו את המצב הלא טוב בטבלה. מחמאות לגל אראל שתופקד כבלם

one

שמחה גדולה נרשמה בהפועל חיפה אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים אמש (ראשון) בקרית אליעזר. בחדר ההלבשה אף נראו חגיגות גדולות בסיום. ולדימיר גלושצ'ביץ', כובש הצמד, קיבל ברכות מחבריו ואף לקח את כדור המשחק "כדי לישון איתו", לדבריו.

עוד שניים שזכו למחמאות הם אושרי רואש וגל אראל, שתופקד במרכז ההגנה. "גל נתן משחק מצוין כבלם. אולי ניר צריך לחשוב על להשאיר אותו בעמדה הזו", אמר גורם במועדון. למרות הדברים הללו דושאן ברקוביץ' צפוי לחזור להרכב מול הפועל עכו בסוף השבוע ואראל ישוב לקישור.

בחיפה יודעים שלמרות הניצחון הם רחוקים ממצב בו הם יכולים לחגוג וכבר סימנו את המשחק בשבת כצומת דרכים לעונה כולה. "אין מה לדבר על קלישאות של שש נקודות או משהו כזה. זה משחק של מלחמת הישרדות. מי שינצח יקבל רוח גבית אדירה ומי שיפסיד ייקלע למצב עגום", אמר שחקן בקבוצה "אנחנו צריכים להגיע נחושים ולעשות את זה".

דנילו ניקוליץ' שלא היה כשיר ב-100 אחוז ועלה לשחק רק אחרי שיחה ארוכה עם ניר קלינגר שביקש ממנו לשחק, אמר לחבריו בסיום: "אני כל כך שמח שאני לא יודע אם כואב לי או לא". בכל מקרה, ניקוליץ' יעבור שוב השבוע הערכת מצב בנוגע למתיחה בשריר התאומים. היום יזכו השחקנים ליום חופש ומחר יחזרו להכנות לקראת המשחק מול עכו.

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים לפני דנילו ניקוליץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני כל כך שמח שאני לא יודע אם כואב לי או לא". ניקוליץ' משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully