וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "תוצאות השבת שמו לנו סכין על הגרון"

17.2.2013 / 22:11

מאמן הפועל חיפה העיד על חשיבות הניצחון 0:3 מול בית"ר: "זה צעד קטן וחשוב, תפקדנו תחת לחץ". צרפתי: "אנחנו לא נרד"

one

הפועל חיפה נחלצה הערב (ראשון) מהמקום האחרון בטבלה, כשהביסה 0:3 את בית"ר ירושלים השבורה בקרית אליעזר. שחקניו של ניר קלינגר הגיעו אחרי שצברו נקודה בלבד בשלושת המחזורים הקודמים, ידעו כי יריבותיהם לתחתית השיגו נקודות בשבת והצליחו לנצל את המשבר העמוק בבית"ר. גל אראל הצטיין בעמדת הבלם, גיא צרפתי ניהל את מרכז השדה ביד רמה ו-ולדימיר גלושצ'ביץ' הבקיע צמד (33 ו-68) כשבתווך הבקיע מתן בראשי שער עצמי (57).

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה, במרכז. אדריאן הרבשטיין
לא כבש שלושער, אבל לקח את הכדור. ולדימיר גלושצ'ביץ/אדריאן הרבשטיין

"המשחק לפני שבועיים מול סכנין היה היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל", הסביר ניר קלינגר בסיום. "התקופה האחרונה שלנו הרבה יותר טובה, אנחנו משחקים טוב וחוץ מהמשחק מול סכנין אנחנו בקו עלייה. התוצאות של שבת שמו לנו סכין על הגרון וזה לא נעים, אבל היה כאן תפקוד תחת לחץ ועשינו צעד קטן וחשוב מאוד. אני חייב להחמיא לגל אראל, ששיחק בתפקיד זר לו ועשה את זה מצוין".

לגבי הקהל שחלקו קילל ודרש את התפטרותו של יואב כץ לאורך כל המשחק, אמר מאמן הפועל חיפה: "אנחנו שמענו את הקהל שעודד וזה היה נפלא. היה גם חלק שהפריע, אבל הרוב גבר עליו ונתן לנו כוחות. לא צריך להתעסק בזה".

כובש הצמד ולדימיר גלושצ'ביץ': "היה משחק מצוין וההרגשה נהדרת. מבחינתי השער הראשון היה המועדף עליי. עכשיו אנחנו צריכים ללכת צעד-צעד כי כל משחק יהיה קשה העונה, אבל אנחנו לא מפחדים מהמשחקים האלה".

גיא צרפתי, שהיה הטוב ביותר בשורות הפועל חיפה, אמר: "כנראה שמול סכנין לא הפנמנו את המקום שלנו בטבלה, זו הייתה תקלה חמורה. נפל לנו האסימון אחר כך, הבאנו נקודה באשדוד והיום ידענו שאנחנו חייבים לנצח. נמשיך להתנהג כך עד סוף העונה, כי אין לנו ברירה אחרת. הכלים החזקים שלנו היום היו בהתקפה, ואני מקווה שגם גלושצ'ביץ' וגם אבידור ימשיכו ככה בשבוע הבא. עם כלים התקפיים כאלה, אנחנו צריכים לנצח גם בעכו. להישאר בליגה? אני לא רואה אפשרות אחרת. מועדון עם מסורת כזו וקהל כזה, חייב להישאר. זה יהיה חמור אם נרד ואני לא רואה מצב שזה יקרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחמאות לגל אראל ולקהל. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully