וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגרט ניצחה 0:1 את הופנהיים

הרניק הכריע (3) וסידר לשוואבים יתרון של 12 נקודות על פני הופנהיים המדורגת 16. 2:2 דרמטי בין נירנברג להאנובר

המחזור ה-22 בליגה הגרמנית נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים בהשתתפות קבוצות מרכז הטבלה והתחתית. במשחק המוקדם, נירנברג חילצה 2:2 ביתי מול האנובר, הודות לשער שוויון של סבסטיאן פולטר בתוספת הזמן. לאחר מכן, שטוטגרט ניצחה 0:1 במגרשה של הופנהיים והתרחקה עד כדי 12 נקודות מהמקום ה-16 המוליך למבחנים.

מרטין הרניק שחקן שטוטגרט. GettyImages
הרחיק את שטוטגרט מהאזור המסוכן. מרטין הרניק/GettyImages

הופנהיים - שטוטגרט 1:0

השוואבים יצרו פער מבטיח של 12 נקודות מהמקום ה-16 המוליך למבחנים, כשניצחו במגרשה של הופנהיים המאיישת את המקום הזה. כעת, הופנהיים רחוקה 10 נקודות מחוף מבטחים ותצטרך לפחות לשמור על המקום ה-16 ולא ליפול לאחד משני המקומות האחרונים, שמשמעותם ירידה אוטומטית. שער הניצחון נפל כבר בדקה השלישית, כשאיברהימה טראורה בישל למרטין הרניק שנגח לרשת של גומש. שטוטגרט עם ניצחון בכורה ב-2013.

סבסטיאן פולטר שחקן נירנברג. GettyImages
יצר דרמה בסיום המשחק בנירנברג. סבסטיאן פולטר/GettyImages

נירנברג - האנובר 2:2

אחרי חמישה הפסדים רצופים במשחקי החוץ, האנובר קטעה את רצף הכישלונות במסעותיה ברחבי גרמניה, אך איבדה שתי נקודות בתוספת הזמן. האורחים הגיעו לאחר ההפסד לאנזי מחצ'קאלה בליגה האירופית, אבל למרות העייפות היה זה ההונגרי הפנטסטי סבולץ' הוסטי שהבקיע את השמיני שלו העונה בדקה ה-41. הבלם טימו קלוזה השווה בנגיחה בדקה ה-53 עבור נירנברג, לפני שדידייה יה קונאן החזיר את היתרון להאנובר בדקה ה-68. הכל הלך לקראת הניצחון החמישי ברציפות של מירקו סלומקה וחבורתו במפגשים מול נירנברג, עד שהמחליף סבסטיאן פולטר קבע שוויון דרמטי שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully