וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה מחצה 1:4 את אינטר

יובטיץ' וליאיץ' כבשו צמדים בהצגה, אקווילאני עם בישול נדיר בעקב. נאפולי במרחק ארבע נק' מהפסגה, אחרי 0:0 עם סמפ

אחרי הפסדה המפתיע של האלופה יובנטוס אמש (שבת) 1:0 בחוץ מול רומא, ננעל הערב המחזור ה-25 בליגה האיטלקית עם הצגה של פיורנטינה, שמחצה 1:4 את אינטר המותשת. נאפולי השנייה קיבלה הזדמנות נדירה להקטין את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד, אבל סיימה ב-0:0 ביתי עם סמפדוריה והשאירה ליובנטוס יתרון של ארבע נקודות בפסגה.

סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה עם אדם ליאיץ'. GettyImages
קונצרט בארטמיו פרנקי. סטבן יובטיץ' עם אדם ליאיץ'/GettyImages

פיורנטינה - אינטר 1:4

15 מפגשים היו בין שתי הקבוצות בליגה ובגביע מאז פברואר 2006, ובשבע השנים הרעות הללו לא ניצחה פיורנטינה ולו פעם אחת את אינטר, בעוד יריבתה חגגה 12 פעמים. הערב חל השינוי. הקבוצה הביתית סיפקה הצגה גדולה בארטמיו פרנקי, בכיכובו של סטבן יובטיץ'. אינטר, לעומת זאת, ספרה הפסד שישי בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

כבר בדקה ה-13 עלתה פיורנטינה ליתרון, כשיובטיץ' בישל בנגיחה לאדם ליאיץ', שהרשית ספק מעמדת נבדל. בדקה ה-33 יובטיץ' כבר כבש בעצמו, כשהסתובב ושלח כדור בלתי ניתן לעצירה לחיבורים כדי לחגוג את שערו ה-10 העונה. הקישור של פיורנטינה המשיך להבריק, ובדקה ה-55 סיפק אלברטו אקווילאני את אחד הבישולים הגדולים של העונה, כשמסר בעקב בין שניים ליובטיץ' שהשלים צמד. 10 דקות לאחר מכן גם ליאיץ' חגג צמד, בבעיטה מסובבת אחרי בישול של בורחה ואלרו. אנטוניו קסאנו רק צימק בבעיטה נאה ממרחק שלוש דקות לסיום. קונצרט של פיורנטינה, ערב משפיל עבור אינטר ואנדראה סטרמאצ'וני שעדיין מקדימים את הוויולה בנקודה במקום החמישי.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי מול סרחיו רומרו שוער סמפדוריה. AP
איזו אכזבה. קבאני הערב/AP

נאפולי - סמפדוריה 0:0

הקבוצה מדרום איטליה, שחולמת על אליפות ראשונה מאז ימי מראדונה, קיבלה הזדמנות נדירה לצמק את הפער מיובנטוס המוליכה לשתי נקודות בלבד, אך כנראה שטראומת התבוסה (3:0) מול פלזן בליגה האירופית, עדיין השפיעה על הקבוצה של וולטר מצארי, שאכזבה את הקהל הביתי החם שלה.

נאפולי החזיקה יותר בכדור, אך דווקא סמפדוריה, עם מאורו איקרדי וג'אנלוקה סאנסונה בחוד שלה, הייתה יותר מסוכנת וסחטה חמש הצלות ממורגן דה סנטיס. הפער מיובנטוס לאחר התיקו הזה קטן לארבע נקודות הפרש. אגב, משחק הבית הבא של נאפולי יהיה מול יובנטוס, היריבה הגדולה שלה על הסקודטו.

מרקו סאו שחקן קליארי. AP
כבש צמד לקליארי. מרקו סאו/AP

משחקים נוספים:

קטאניה - בולוניה 0:1
לקטאניה: סרחיו אלמירון (43)

גנואה - אודינזה 0:1
לגנואה: יוראי קוצ'קה (33)

פסקארה - קליארי 2:0
לקליארי: מרקו סאו (53 ו-61)

טורינו - אטלנטה 1:2
לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (43), ולטר בירסה (87). לאטלנטה: חרמן דניס (75, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully