וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה זכתה בדוחא, רפאל נדאל בסאו פאולו

הבלארוסית גברה 6:7, 6:2, 3:6 על סרינה וויליאמס לאחר קרב גדול. רפאל נדאל זכה בטורניר סאו פאולו, דל פוטרו ברוטרדאם

סרינה וויליאמס תתעורר מחר (שני) כשהיא מדורגת במקום ה-1 בעולם, אך החזרה שלה לטופ העולמי בפעם השישית בקריירה תהיה עם טעם חמוץ, לאחר שהפסידה היום (ראשון) 7:6, 2:6, 6:3 לויקטוריה אזרנקה בגמר טורניר דוחא שבקטאר. האמריקאית, שנמצאת בכושר נפלא לאחרונה וניצחה ב-60 מתוך 63 משחקיה האחרונים לפני המשחק, לא יכלה ליכולת שיא של הבלארוסית, שתפנה את המקום ה-1 בעולם עם ראש מורם לאחר משחק נהדר. הבלארוסית גרפה תואר 16 בקריירה ומנעה מהאמריקאית את התואר ה-49. גם המאזן הלא מחמיא של אזרנקה במפגשים מול האמריקאית בעבר, שעומד על 10:1 לאמריקאית, לא עצר את הבלארוסית.

הטניסאיות ויקטוריה אזרנקה, סרינה וויליאמס, טורניר דוחא. רויטרס
תרד מהטופ העולמי בראש מורם. אזרנקה/רויטרס

המערכה הראשונה נתנה רמז לבאות, כשהשתיים מציגות טניס מצוין ומשחק צמוד, שהיה המשך ליכולת המרשימה של שתיהן בחצי הגמר מול המדורגת 3 (מריה שראפובה) ו-4 (אגניישקה רדוואנסקה) בעולם. אזרנקה ניצחה בשובר שוויון, וראתה את וויליאמס חוזרת בגדול במערכה השנייה ומנצחת אותה 2:6, אך הפגינה עמידות מנטלית מרשימה ונראתה נהדר במערכה השלישית, בדרך ל-3:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הוא חזר, וזה רשמי. נדאל/רויטרס

* רפאל נדאל חזר, ועכשיו זה רשמי. השור ממאיורקה, שמתאושש מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, זכה היום בטורניר סאו פאולו לאחר שגבר 2:6, 3:6 בגמר על הארגנטינאי הותיק דויד נלבנדיאן לאחר 1:18 שעות. הספרדי המדורג 5 בעולם פתח את המשחק בסערה, ושבר את נלבנדיאן פעמיים בדרך ל-2:6 קל במערכה הראשונה. נלבנדיאן פתח היטב את המערכה והשנייה ועלה ליתרון 0:2, אך נדאל התאושש, נטל שוב את ההובלה, והשלים 3:6 גם במערכה השנייה.

זה כמובן התואר הראשון של נדאל מאז שחזר למגרשים, אחרי היעדרות של למעלה משבעה חודשים בעקבות פציעה קשה. בטורניר הראשון שלו מאז הקאמבק, בצ'ילה, נדאל נוצח במשחק הגמר, אבל הפעם הראה יכולת משופרת, בדרך לתואר ה-ATP ה-51 בקריירה. הספרדי, שהגיע לגמר אחרי שני משחקים של שלוש מערכות, עדיין רחוק מהתנועה שאפיינה אותו בשיאו, ונראה עדיין מוטרד מהברך, אבל הניף גביע ראשון. הטורניר הבא של נדאל יהיה שוב על חימר, עוד שבועיים במקסיקו.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. AP
תואר 14 בקריירה. דלפו/AP

* חואן מרטין דל פוטרו זכה היום (ראשון) בטורניר רוטרדאם (סך פרסים 1.2 מיליון יורו), לאחר שגבר 6:7, 3:6 על הצרפתי ז'וליאן בנטו. הארגנטינאי המדורג 7 בעולם העפיל לגמר בפעם השנייה ברציפות, אך הפעם, בניגוד לגמר אשתקד בו הפסיד לרוג'ר פדרר, ידו הייתה על העליונה מול הצרפתי המדורג 39 בעולם, שנראה נהדר בטורניר והדהים את מחזיק התואר בעונה שעברה רוג'ר פדרר.

עבור דלפו בן ה-24 זה התואר ה-14 מאז החל לשחק בסבב, והוא שיפר את מאזנו במשחקי גמר ל-13:6. בנטו בן ה-30, לעומת זאת, פספס הזדמנות להשיג תואר ראשון אי פעם, לא לפני שהעניק לדלפו תחרות קשה במערכה הראשונה, שהסתיימה רק בשובר שוויון. במערכה השנייה דלפו כבר הצליח להשתלט, ובעזרת שתי שבירות מהירות סגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully