וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סושו הפתיעה עם 2:3 על פריס סן ז'רמן

המוליכה הפסידה שבוע לפני הקלאסיקו מול מארסיי, והפער בפסגה עומד על שלוש נקודות, אחרי שליון הביסה 0:4 את בורדו

אחרי שמאור מליקסון ועדן בן בסט שיחקו כבר אתמול (שבת) עם קבוצותיהם החדשות, המחזור ה-25 בליגה הצרפתית נמשך היום עם תפנית בפסגה. פריס סן ז'רמן המוליכה הפסידה במפתיע 3:2 בסושו, בעוד ליון הביסה 0:4 את בורדו וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, כאשר בשבוע הבא פ.ס.ז' תארח את מארסיי לקלאסיקו לוהט. סנט אטיין הסתפקה ב-1:1 במגרשה של ריימס.

שחקני סושו חוגגים עם ג'ובאני סיו. רויטרס
הפתעה גדולה. ג'ובאני סיו ושחקני סושו/רויטרס

סושו - פריס סן ז'רמן 2:3

יותר מחודשיים אחרי ההפסד הקודם שלה ושבוע בדיוק לפני הקלאסיקו הביתי מול מארסיי שיהווה את הופעת הבכורה של דייויד בקהאם, פריס סן ז'רמן ספגה הפסד מביך מול סושו. אחרי 11 ניצחונות ב-12 המשחקים הרשמיים האחרונים שלה, כולל 1:2 בחוץ על ולנסיה באמצע השבוע, פ.ס.ז' התחילה טוב כשהבלם אלכס המשיך בנגיחה קשתית לרשת את כדור הקרן של חאבייר פסטורה בדקה ה-29. אלא ששבע דקות לאחר מכן דהר סבסטיאן רודה באגף השמאלי ובעט כדור שטוח אל הפינה הרחוקה.

במחצית השנייה, רודה עבר לתפקיד המבשל וסידר עם דאבל פס שער לג'ובאני סיו בדקה ה-55. אוהדי סושו חגגו את המהפך, אבל בדקה ה-76, אחרי עוד קרן של פסטורה, כבש המגן ז'רום רוסיון לשערו הוא והשווה. פ.ס.ז' לחצה כדי להכריע, אך בדקה ה-84 דווקא סדריק בקמבו כבש מקרוב אחרי מבצע קבוצתי נפלא וחתם את הסנסציה. פ.ס.ז' תגיע לקלאסיקו רק עם חמש נקודות יתרון על פני מארסיי ושלוש על פני ליון השנייה.

שחקני ליון חוגגים, במרכז קלמון גרנייה. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני ליון/רויטרס

בורדו - ליון 4:0

ליון, שהפסידה באופן דרמטי ביום חמישי האחרון לטוטנהאם בליגת האלופות, אך נאבקת על האליפות עם פ.ס.ז בליגה המקומית, התפוצצה על הקבוצה מעיר היין כאשר השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-15. קלמון גרנייה היה זה שכבר בבעיטה מתוך הרחבה אחרי בישול של בפטימבי גומיס. בדקה ה-65 הכפיל גיידה פופאנה את היתרון של האורחים אחרי בעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה.

גרנייה כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו בפנדל בדקה ה-73. בדקה ה-75 נחתמה ההשפלה כאשר אלכסנדר לקאזט בעט כדור חזק מחוץ לרחבה בסיומה של התקפה מתפרצת. ליון עלתה למקום השני בזכות הניצחון הזה כשבמאזנה 48 נקודות, שלוש נקודות פחות מפריס סן ז'רמן המוליכה, שתתארח מאוחר יותר אצל סושו.

שחקני סנט אטיין. רויטרס
הרצף נעצר. שחקני סנט אטיין/רויטרס

ריימס - סנט אטיין 1:1

ללא ברנדאו, רומן המומה ואלחנדרו אלונסו הפצועים, רצף ארבעת הניצחונות של סנט אטיין נעצר במגרשה של ריימס, שמצידה יצרה פער של נקודה מהקו האדום בתחתית הלוהטת למרות שלא ניצחה בבית מאז ה-6 באוקטובר. פייר אובמיאנג המצוין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10 עם שערו ה-12 העונה, ומשם הייתה זו בעיקר ריימס שתקפה ונעצרה אצל סטפן רופייה. בדקה ה-76, גם רופייה כבר לא יכול היה להושיע. גאטן קורטה היה האיש שקבע שוויון והשאיר את סנט אטיין במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully