וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "הבעלים צריכים להיות יותר סבלניים עם המאמן"

17.2.2013 / 15:55

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול בני יהודה והתייחס גם לפיטורי אבוקסיס: "בספרד זה לא ככה. כולם כאן אוהבים לדבר על כדורגל, שם יושבים בפאנל רק מאמני עבר, לא לכל אחד מותר לדבר". אניימה או ברק לוי? "מחר תדעו"

במכבי תל אביב חגגו בשבוע האחרון את הניצחון המרשים בדרבי הגדול על הפועל תל אביב (0:4). אולם, כבר מחר (ב',20:50, ערוץ 11) מצפה להם דרבי נוסף, קטן יותר אמנם אך לא פחות קשה מול בני יהודה של דרור קשטן, שנמצאת בכושר נהדר ותגיע למשחק הזה אחרי ניצחונות מרשימים על מכבי חיפה בבלומפילד ומכבי נתניה בחוץ. וינסנט אניימה, שוערה הניגרי של הקבוצה, נחת בלילה שבין שישי לשבת בישראל והספיק לערוך אימונים עם הקבוצה, אך עדיין לא ברור אם הוא יפתח בין הקורות או שברק לוי ימשיך לקבל את הקרדיט בשער.

למרות התצוגה המרשימה מול הפועל תל אביב, הצהובים יודעים שהם חייבים להמשיך לנצח, אחרי שמכבי חיפה גברה אתמול על בני סכנין (0:1) וצימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לתום הסיבוב השני ותחילת הפלייאוף העליון.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
מצפה לו משחק לא פשוט. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

הצהובים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה ואוסקר גרסיה המאמן, התייחס למשחק הקודם בין הקבוצות בליגה, שהתקיים בזמן המלחמה למרות ש-40 דקות לפני שריקת הפתיחה נשמעה אזעקה ברחבי גוש דן "היה יום מטורף. היינו צריכים לשחק והפסדנו. הם קבוצה גדולה עם שחקנים טובים. שיחקנו נגדם פעמיים השנה ולא ניצחנו, אני מקווה שהפעם זה יהיה שונה. אחרי ניצחון גדול אנחנו צריכים להיות יותר חזקים ולבוא עם מנטאליות חזקה. אם השחקנים שלי חושבים על הדרבי זה לא טוב ואני מקווה שהם מרוכזים במשחק. יותר מדי ביטחון זה לא טוב. אנחנו משחקים טוב וכך זה צריך להמשיך".

המאמן סירב לענות לשאלה מי השוער שיפתח בין הקורות, אחרי חזרתו של וינסנט אניימה: "מחר תדעו. אני שמח שיש לי אפשרות לבחור בין שלושה שוערים כי גם תומר עובד קשה. כשהוא הגיע לכאן, זה גרם לברק להתאמן טוב מאוד. תומר עוזר לנו, הוא לא משחק, אבל אני מרוצה ממנו מאוד. אניימה אלוף אפריקה וזה טוב בשבילנו כי הוא יגיע עם הרבה ביטחון".

לשאלה כיצד הוא מתכנן לעצור את כוכב היריבה פדרו גלבאן ענה המאמן: "גלבאן שחקן טוב מאוד, אבל לא הכל תלוי בו. הוא במומנטום מצוין, אבל לבני יהודה יש הרבה שחקנים טובים אחרים. אני שמח שרפי דהן ויגיל ביטון משחקים, זה טוב בשבילם כי הם מקבלים דקות. נורמלי לא לשחק נגד הקבוצה שלך. זו לא סיטואציה קלה בשבילם, עדיף גם להם שהם לא משחקים".

בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. קובי אליהו
לא חושש מתחרות על חולצת הרכב. קרלוס גרסיה/קובי אליהו

על פיטורי יוסי אבוקסיס מהפועל תל אביב אמר: "אולי כאן זה לא רגיל, אבל בעלים צריכים להיות יותר סבלנים עם המאמן. כשהתוצאות לא טובות, רק המאמן אשם. אני לא יודע מה קרה בהפועל ואני מדבר באופן כללי. כולם כאן אוהבים לדבר על כדורגל ובספרד זה לא ככה. רק מאמני עבר יושבים בפאנל ולא לכל אחד מותר לדבר על כדורגל (בתקשורת), אבל אני מכבד את כל הדעות".

קרלוס גרסיה, בלם הקבוצה התייחס לתחרות שתהיה לו בסגל אחרי הצירוף של איגנסיו פידלף: "אני חושב שאיגנסיו הוא שחקן טוב מאוד ובטוח שיעזור לנו להיות קבוצה טובה יותר. חשוב שתהיה תחרות בקבוצה ואין עם זה בעיה".

על המשחק מול בני יהודה, אמר גרסיה: "אני מתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק. המטרה שלי תהיה לעצור את שחקני ההתקפה שלהם. נכון שבני יהודה הבקיעה חמישה שערים מול נתניה. אם הם יבקיעו נגדינו חמישה שערים, אנחנו נצטרך להבקיע שישה שערים".

שחקני מכבי תל אביב איתן טיבי, ערן זהבי, וינסנט אניימה. קובי אליהו
יפתח מול בני יהודה? וינסנט אניימה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully