וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו טאסבסקי: "אנחנו ראויים למקום בפלייאוף העליון"

הקשר המקדוני של קרית שמונה: "מקווה שננצח את שאר המשחקים עד סוף העונה. היינו יותר טובים מהפועל תל אביב"

one

אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה יצאו אמש (שבת) מבלומפילד בתחושות מעורבות אחרי ה-1:1 נגד הפועל תל אביב. מצד אחד, בקבוצה היו מרוצים משער השוויון בדקה ה-90, אך מנגד התאכזבו מכך של ניצלו תצוגה חלשה של הקבוצה המארחת בכדי לעשות את הדרך צפונה עם שלוש נקודות.

קרית שמונה הייתה אמנם עדיפה במחצית השנייה, אך חסרה רגל מסיימת וחסרונו של החלוץ הפצוע שמעון אבוחצירא בהחלט הורגש. במחצית המשחק גער המאמן ברק בכר בחניכיו ובין השאר אמר להם: "אתם משחקים בלי שום אגרסיביות ונחישות. אנחנו נרפים מאוד ולא עושים שום דבר בכדי לפרוץ את ההגנה הצפופה של הפועל".

הקשר המקדוני דרקו טאסבסקי, ספג כניסה חזקה בקרסול במהלך המחצית הראשונה והתקשה לתפקד במהלך המחצית השנייה. טאסבסקי הוחלף בדקה ה-78 ורגלו נחבשה. עם כיבוש שער היתרון של הפועל תל אביב בדקה ה-83, הוא הטיח את נעליו בחוזקה על הקרקע, נטש את הספסל ודידה לכיוון חדר ההלבשה.

"עזבתי את הספסל מתוך תסכול ועצבים על השער שספגנו", אמר טאסבסקי לוואלה! ספורט. "היינו צריכים לנצח. היו לנו הזדמנויות ושיחקנו ויתר טוב מהפועל תל אביב, אבל יכול להיות שאנחנו חסרי מזל. היה חסר לנו האיש שיבקיע את השער, מישהו שייתן את הנגיעה האחרונה מול השער. שלטנו במשחק, הגענו למצבים טובים, אבל כשהגענו לאיזור רחבת ה-16, לא ידענו לכבוש".

דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה לפני טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היינו צריכים לנצח". טאסבסקי בבלומפילד/ברני ארדוב

הקשר נשאל האם הוא לא חש פספוס על איבוד הנקודות, בעיקר לאור החולשה של האדומים והשיב: "הפועל תל אביב זו עדיין קבוצה גדולה. הם הפסידו 4:0 נגד מכבי בדרבי והם באו מעט עצבניים ולא רגועים למשחק אתמול. ידענו את זה והגענו עם בטחון שאפשר לנצח. יש לנו קבוצה טובה וחבל שלא מימשנו את היתרון".

הקשר המקדוני יודע שהקרב על מקום בפלייאוף העליון יהיה קשה וצמוד עד הרגע האחרון: "אני חושב שאנחנו ראויים למקום בפלייאוף העליון ואני מקווה שננצח את שאר המשחקים שנותרו עד סיום העונה. במשחק הקרוב אנחנו פוגשים את בני יהודה שהיא קבוצה גדולה נוספת, אבל אנחנו נשחק בבית שלנו ואם אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, זה משחק משחק שנצטרך לנצח".

"עד עכשיו אני מרגיש מצוין בקרית שמונה", הוסיף טאסבסקי. "יכול להיות שבליגה אנחנו לא לגמרי טובים, אבל הייתה לנו הופעה טובה העונה בליגה האירופית, מול קבוצות גדולות וזו אחת הסיבות בגללן הגעתי הנה. אני אוהב לשחק במשחקים גדולים כאלה. יש לי חוזה גם לעונה הבאה וכמובן שאשמח להישאר, אבל בכדורגל, לעולם אי אפשר לדעת מה יהיה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully