וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב"

17.2.2013 / 8:53

במכבי חיפה לא מדברים על אליפות. טואטחה מצפה להצעות בקיץ. הירוקים יקבעו תג מחיר. בנאדו ישוחח עם תמיר כהן

one

עם יותר מ-87 אחוזי הצלחה מאז מונה רשמית למאמנה של מכבי חיפה, אריק בנאדו רשם אתמול (שבת) את הניצחון ה-11 שלו כמאמן מכבי חיפה ב-0:1 על בני סכנין. המאזן המדהים עדיין לא מביא בשורות מבחינת מדיניות המועדון שלא לדבר, לפחות באופן רשמי, על אליפות. "עם עשרה שחקנים ויתרון מינימלי הקבוצה רצה קדימה ולא פחדה לתקוף", אמרו בחיפה. "עברנו מבחן חשוב מאוד אתמול. מי היה מאמין לפני שלושה חודשים שנפתח פער של חמש נקודות מהפועל?".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
"מי היה מאמין לפני שלושה חודשים שנפתח פער של חמש נקודות מהפועל?"/אדריאן הרבשטיין

הקשר ג'אבר עטאא ידע עוד ביום שישי כי ייתכן שיעלה בהרכב. כזכור, לאחר האימון המסכם פורסם כי בנאדו שוקל לוותר על גוסטבו בוקולי לטובת הקשר הצעיר. מי שהופתע מההחלטה שלא לכלול אותו בסגל היה תמיר כהן. ייתכן ובמהלך השבוע תיערך שיחה בינו לבין בנאדו על מנת להבין מדוע השחקן עדיין לא נמצא בתוכניות למרות שחזר מפציעה. המאמן החליט לאחרונה שכהן יחזור לסגל בהדרגה, אך הקשר שחשב שייכלל בסגל למשחק מול רמת השרון הופתע כשבחן את רשימת הסגל.

בעקבות ההרחקה של עטאא, כהן צפוי לשוב ל-18 בשבוע הבא. עודד אלקיים לא ידע לאחר האימון המסכם שיפתח ב-11 ומאוחר יותר קיבל הודעה על שיבוצו בהרכב. בעקבות יכולתו, אלקיים יתמודד על חלוצת ההרכב גם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. לגבי ההרחקה של הקשר אמר אתמול בנאדו: "הצהוב הראשון לא הגיע לו ולא בטוח שגם השני. הוא שיחק טוב מאד והורחק, זה קורה. אולי הוא רצה יותר מדי, אבל ראינו שהוא שחקן יוצא מהכלל שעוד יתקדם ויהיה יותר טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אין לו סעיף יציאה לחו"ל. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

היכולת הטובה של טאלב טואטחה גורמת לראשי חיפה לחשוב גם על העתיד. השחקן מצפה לקבל הצעות במהלך היורו בקיץ ואם זה יקרה חיפה תצטרך למצוא חלופה אחרת בקיץ (אחמד שעבאן עשוי לחזור מרעננה, אבל לא כשחקן הרכב). בכל מקרה, במועדון מתכוונים לקבוע תג מחיר על המגן משום שבניגוד לאייל גולסה, עליו בונים כשחקן הרכב בצעירה, אין לו סעיף יציאה לחו"ל. המועדון כבר סירב בעונה שעברה למכירת השחקן לגנק, שעדיין עוקבת אחריו.

"עמאשה הבטיח שיכבוש לכבוד יום ההולדת שלי, והוא קיים. אז הרמתי אותו", אמר בוקולי שחגג אתמול את יום הולדתו ה-35. "היה לנו חשוב לנצח ומה שחשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. המשחק היה קשה כי סכנין באו מוכנים וגם הדשא לא היה הכי טוב. לא היינו הכי טובים, אבל זה לא משנה. אם אתה טוב או לא, צריך לנצח".

על השאלה מה הוא חושב על כך שפתח על הספסל ענה הקשר הוותיק: "מבחינתי הכל בסדר. יש לנו קבוצה בריאה עם סגל גדול". על המשך המאבק לאליפות אמר בוקולי: "אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב. מבחינתנו חשוב בכל שבוע לנצח. נצטרך לדעת לנצח גם את בית"ר ירושלים ביום ראשון. הקהל שלנו ידחוף אותנו. בכל מקום הוא נותן הצגה".

ההערכה היא שעד החודש הבא תפתח חיפה במשא ומתן עם דקל קינן ותנסה להשאירו בקבוצה במטרה שיסיים את הקריירה במועדון. העובדה שניר דוידוביץ' הבהיר לקברניטי המועדון שהוא לא מסוגל לחזור בקרוב למגרשים אינה מדאיגה את הצוות המקצועי. בויאן שראנוב מציג יכולת טובה מאוד בשער וימשיך לפתוח בהרכב. אמיר אדרי ישמש כמחליפו בינתיים וההערכה היא שיעזוב מיד בסיומה כשחקן מושאל לאור סגל השוערים הרחב והרצון לקדם את השוער הצעיר רון שושן, שנחשב לפוטנציאל גדול. עידן ורד, שעדיין נמצא בארץ, יעבור את הניתוח בכתפו ביום רביעי בצרפת.

מיד לאחר המשחק מול בית"ר, מכבי חיפה תחל בהכנות לדרבי ביום רביעי מול הפועל חיפה, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. מכירת הכרטיסים בעיצומה ושמירת המקומות לבעליי מנויים הסתיימה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully