וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "יש כאן חבורה שיודעת לעמוד ברגעי לחץ"

16.2.2013 / 21:40

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו שניצחו בסכנין למרות הרחקתו של עטאא. דורה: "איבדנו את עמאשה ברגע של חוסר ריכוז"

צילום: אדריאן הרבשיין עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה השיגה שלוש נקודות נוספות כדי להישאר במאבק האליפות מול מכבי תל אביב, כשניצחה 0:1 את בני סכנין בדוחא משער של ויאם עמאשה בדקה ה-47. הירוקים הסתדרו בחצי השעה האחרונה ב-10 שחקנים, לאחר שג'אבר עטאא הצעיר הורחק בצהוב שני, והעבירו את הלחץ למוליכה שתשחק מול בני יהודה ביום שני עם חמש נקודות יתרון בלבד בפסגה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים לחגוג. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב במגרש קשה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, לא הלך לנו כמו במשחקים האחרונים ולא הגענו לאותה כמות של מצבים. יש משחקים שהולכים קשה והשחקנים גילו אופי ענק עם 10 שחקנים מול קבוצה במומנטום טוב. עשינו את הדברים נכון, הצלחנו להגיע לשניים-שלושה מצבים ואחד נכנס. אני שמח. יש לנו חבורה של גברים שיודעים לעמוד בלחץ גם ברגעים קשים. אנחנו מסתכלים פר משחק. מנסים לעשות את הטוב ביותר, ולא חושבים אחורה".

על ג'אבר עטאא הצעיר שהורחק אמר בנאדו: "הצהוב הראשון לא הגיע לו ולא בטוח שגם השני. הוא שיחק טוב מאד והורחק, זה קורה. אולי הוא רצה יותר מדי, אבל ראינו שהוא שחקן יוצא מהכלל שעוד יתקדם ויהיה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משוכנע שג'אבר עטאא עוד יתקדם. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, מאמן בני סכנין שלומי דורה סיכם: "למשך שתי שניות של חוסר ריכוז איבדנו את עמאשה ברחבה. הוא לא צריך יותר מזה כדי להבקיע. אחרי זה היינו צריכים לרדוף אחריהם. אבל בסך הכול התוצאה לא משקרת את מה שהיה, זה משקף".

דורה המשיך: "אנחנו במאבקי תחתית מתחילת השנה, אף פעם לא ברחנו משם ונמשיך להיות שם. הייתה לנו הזדמנות טובה לברוח לכיוון מרכז הטבלה ולא הצלחנו. עכשיו נחפש את הנקודות במקומות אחרים. אני לא מסתכל על קבוצות אחרות. התחזקנו איפה שהיינו צריכים, יש קבוצה בריאה, על הספסל גם יש עם מה לעבוד. אנחנו אופטימיים לגבי ההמשך".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין לא מצליחה לברוח מהתחתית. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully