וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מעודדים שלא נתנו לכדור השלג להתפתח"

17.2.2013 / 8:38

בקבוצה זעמו על השיפוט בתיקו מול רמה"ש אבל מצאו נקודת אור. סבע: "לא הסתבכנו בתחתית, אנחנו קבוצת תחתית"

one

במכבי נתניה זועמים ולא בפעם הראשונה העונה על השופטים אחרי ה-0:0 מול עירוני רמת השרון אתמול (שבת), במהלכו לטענתם היו צריכים להישרק לטובתם שני פנדלים. "שיפוט זה חלק מהמשחק, אבל כשזה קורה לכיוון אחד לאורך כל חלקי העונה זה כבר לא הגיוני", אמר גורם במועדון.

מלבד השיפוט, בנתניה היו מאוכזבים מהיכולת שהקבוצה הציגה, אך ציינו כי לשחקנים היה קשה לפתח את משחקם הרגיל בשל התנאים באיצטדיון. "היה קשה מאוד לשחק במגרש כזה לאור מזג האוויר וכמעט ולא היה ניתן לכדרר", אמר אחד השחקנים. "חבל שלא ניצחנו אבל אפשר לרדת מעודדים גם מזה שאחרי הפסד ידענו לעצור ולא לתת לכדור שלג להתפתח".

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
"היינו כבר במצב יותר גרוע". סבע/ברני ארדוב

בקבוצה היו מרוצים גם מהעובדה שאחרי תצוגת הנפל מול בני יהודה במחזור הקודם (5:3) משחק ההגנה התייצב והקבוצה ירדה ללא שער חובה. כעת בנתניה יודעים שהמשחק מול בני סכנין הופך למשחק מפתח עבורם, כשהפסד בו יסבך את הקבוצה במאבקי התחתית לקראת פתיחת הפלייאוף. "זה משחק עם הצהרת כוונות", אמר אותו שחקן. "אנחנו וסכנין רוצים לברוח מהתחתית ובבית שלנו שום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל על הדעת".

גם הקפטן אחמד סבע התייחס למשחק הקרוב: "לא הסתבכנו בתחתית, אנחנו קבוצת תחתית. היינו כבר במצב יותר גרוע ובכל שבוע שאנחנו לא מנצחים זה נהיה רע יותר. אין דרך אחרת לצאת מהמצב הזה חוץ מלצבור נקודות ורק אנחנו, השחקנים, נוכל לעשות את זה. יש לנו בשבוע הבא את סכנין וזה משחק חשוב מאוד, נצטרך לנצח מספר משחקים כדי לברוח מהתחתית אם זה יהיה עכשיו או בפליי אוף אבל כל משחק הוא מלחמת עולם על היציאה מהתחתית".

על הקהל שחלקו שוב שרק בוז לשחקנים אמר סבע: "אני מבין אותם. ארבע שנים הם התרגלו לקבוצת צמרת וזה לא קל להיות במצב הזה. הם גם תומכים בנו אבל גם להם קשה ואני מקווה שגם השחקנים וגם הקהל נתאחד כי רק ביחד נצא מהמצב הזה. הקהל של נתניה הוא חלק מאוד חשוב עבור השחקנים כדי לצאת מהתחתית ולסיים יפה את העונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully