וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ברששת ימונה ליו"ר בשני, וייצמן יעזוב

17.2.2013 / 7:05

עכו תקיים ישיבת הנהלה שבה וייצמן ייפרד רשמית. מישאלוב יחמיץ את הפועל חיפה. מרינקוביץ': "אנחנו יכולים להישאר בליגה"

one

הפועל עכו מקווה שהניצחון אתמול (שבת) 1:3 על מ.ס. אשדוד יוציא אותה לדרך חדשה שבה היא תוכל להישאר בליגה. עכו, שלא השיגה ניצחון 16 משחקים רצופים, נראתה טוב והכניע את הקבוצה של יוסי מזרחי אחרי שנחלצה מפיגור בעקבות שער של האקס סטפן שצ'פוביץ' (37). נבוישה מרינקוביץ' (51), גיא דיין (70) ונמניה ארסנייביץ' (89) הפכו והעניקו שלוש נקודות שהקפיצו את עכו זמנית למקום ה-13.

את מירב המחמאות לאחר המשחק גרפו גיא דיין והקשר הסרבי ברניסלב יובאנוביץ' שהיו מצוינים. מי שראה את הקבוצה מקרוב הוא היושב ראש המיועד יהודה ברששת, שהחל ללוות את הקבוצה בשבועות האחרונים, וביום שני הקרוב הוא ימונה רשמית כמחליפו של ציון וייצמן במסגרת ישיבת הנהלה שתתקיים בעכו. למרות המינוי, המהלך הזה עדיין לא מבטיח לעכו קבלת תקצוב מהעירייה, שכן זו ממשיכה לדרוש כי לוייצמן לא תהיה כל נגיעה וקשר לקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברששת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת המשחק החשוב מול הפועל חיפה, עכו תחסר את משה מישאלוב הוותיק שבעקבות צבירת צהובים יחמיץ את ההתמודדות. מנגד, מהראן אבו ריא ואמייה טגה אמורים לחזור לסגל. שניר משען צפוי לשוב להתאמן בהדרגה. מרינקוביץ' אמר בסיום המשחק: "שיחקנו טוב וסוף סוף השגנו ניצחון ששחרר הרבה לחץ שהיה אצלנו. שיחקנו עם ביטחון והייתה לנו אנרגיה אדירה. אנחנו מרגישים שיצאנו לדרך חדשה, יובל מעניק לנו ביטחון. עם שמעון הדרי שיחקנו טוב בתחילת העונה, אבל יובל הביא אנרגיה שלא הייתה אצל שמעון. אנחנו נעים הרבה יותר טוב על המגרש".

על מאבקי התחתית אומר הסרבי: "אין לי ספק שאנחנו מסוגלים להישאר בליגה. אנחנו נמצאים במומנטום טוב, ומחכים לנו משחקים קשים נגד הפועל חיפה והפועל רמת גן. אני חושב שהמבחן האמיתי שלנו הוא יהיה כשנשחק בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully