וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "טורס לא קיבל את הביטחון הדרוש מצ'לסי"

הישראלי הגן על החלוץ המושמץ: "הוא אחד הטובים בעולם". בברנטפורד חולמים: "העוינות של הקהל תפעיל עליהם לחץ"

פרננדו טורס ממשיך להתקשות לכבוש את לב אוהדי צ'לסי, ולכבוש בכלל, והבוקר (שבת) התייצב יוסי בניון להגן על החלוץ הספרדי, ששיתף איתו פעולה גם בליברפול. "אפשר להבין שזה לא קל לו", אמר הקשר הישראלי. "מלהיות כוכב ענק בליברפול - ושם הוא היה בלתי ייאמן, רק נתנו לו את הכדור וידענו שהוא יכבוש - לזמנים הרעים שהיו לו בתחילת דרכו בצ'לסי"

שחקן צ'לסי, פרננדו טורס. רויטרס
"אפשר להבין שזה לא קל לו". טורס/רויטרס

"אני מאמין בו לגמרי, עבורי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם", אמר בניון על חברו שכבש שער בודד ב-13 המשחקים האחרונים. כשהוא הגיע הוא היה על הספסל, והוא לא קיבל את הביטחון הדרוש. ועם תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט מעל הראש, זה לא קל לאף שחקן. העונה זו הפעם הראשונה שהוא מקבל הזדמנות להיות החלוץ הבכיר של הקבוצה אחרי עזיבתו של דידייה דרוגבה, וזו העונה הראשונה בה הוא מקבל 100% ביטחון מהמועדון. אתה לא משתנה כל כך מהר מאחד השחקנים השחקנים הטובים בעולם לשחקן שרבים אומרים שהוא לא טוב מספיק לצ'לסי".

בינתיים צ'לסי מתכוננת למשחק החוזר מחר מול ברנטפורד בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, אחרי שהקבוצה מתחתית הליגה השלישית סחטה ממנה 2:2 במגרשה הביתי לפני שלושה שבועות. בברנטפורד דווקא מעודדים מהעובדה שהמשחק ייערך בסטמפורד ברידג', לאור המחאה של האוהדים נגד רפא בניטס, והקשר קלייטון דונלדסון אמר: "אני חושב שהקהל שלהם עדיין עצבני, ואם ננצל את זה וננצח זה יהיה נפלא עבורנו ואסון עבור צ'לסי. אני חושב שהפעם יש לנו סיכוי טוב יותר, כי בגלל העוינות במגרש הלחץ עליהם יהיה גדול יותר, ולנו אין מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully