וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: סרינה וויליאמס ניצחה ותשוב למקום ה-1 בעולם

6:3, 3:6, 5:7 דרמטי של האמריקאית על קביטובה הפך אותה למבוגרת אי פעם בפסגה. בנטו הדהים את פדרר ברוטרדאם

שני טורנירי טניס מעניינים נערכים בימים אלה ברחבי העולם. אצל הגברים, מדובר בטורניר רוטרדאם המתקיים בהולנד, שם סיפק את הסנסציה של הערב (שישי) ושל הטורניר כולו סיפק ז'וליאן בנטו, שהדהים את רוג'ר פדרר (1) עם ניצחון חלק בשתי מערכות, 3:6, 5:7 בתום שעה ועשרים דקות. בנטו נעזר בארבע שגיאות כפולות של השוויצרי, שבר אותו לא פחות מחמש פעמים והשיג ניצחון ענק, השני שלו בלבד בשישה מפגשים מול פדרר.

חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (2), העפיל גם הוא לחצי הגמר עם 3:6, 4:6 על ירקו ניימינן מפינלנד. בפיינל פור הוא יפגוש את גריגור דימיטרוב הבולגרי, שגבר בתום משחק דרמטי 7:6 (4), 6:7 (0), 3:6 על מרקוס בגדאטיס הקפריסאי. בהמשך, ז'יל סימון ישחק מול מרטין קליזאן מסלובקיה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
לא ראה את זה מגיע. פדרר אובד עצות/AP

אצל הנשים, האקשן מתרכז בטורניר דוחא הנערך בקטאר. הבלארוסית המדורגת 1 בטורניר, ויקטוריה אזרנקה, המצויה בכושר אדיר מפתיחת העונה, הביסה בקלות 2:6, 2:6 את שרה אראני האיטלקיה (6).

מריה שראפובה (3) עלתה אף היא עם 2:6, 4:6 מוחץ תוך שעה ו-22 דקות על המדורגת שמינית בטורניר, האוסטרליה סמנתה סטוסור. הרוסיה תפגוש בחצי הגמר את סרינה וויליאמס, שכבר הייתה בעמדת פיגור במערכה השלישית מול פטרה קביטובה הצ'כית, אבל ידעה לבצע קאמבק וניצחה 6:3, 3:6, 5:7. בעקבות הניצחון, וויליאמס תשוב בשבוע הבא לפסגת הדירוג העולמי ותהפוך בגיל 31 לטניסאית המבוגרת ביותר בהיסטוריה שמדורגת ראשונה בעולם. מרשים.

אגניישקה רדוואנסקה השלימה את תמונת העולות עם 2:6, 5:7 על קרולין ווז'ניאקי. אחרי שליטה במערכה הראשונה, אגה נקלעה לפיגור 5:3 בשנייה, אבל ידעה לחזור ולנצח תוך 91 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
עדיין איתנו. סרינה נרגשת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully