וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מ.ס. אשדוד: נעים על הקווים, ברששת הוצג

המאמן ינסה להוביל את האחרונה לניצחון ראשון מזה 4 חודשים, היו"ר החדש הוצג. רביבו צפוי להמתין על הספסל (ש', 18:00)

טריוויה

* הפועל עכו ומ.ס. אשדוד נפגשו שבע פעמים בליגה הראשונה, ועכו מעולם לא ניצחה. שלושה משחקים נגמרו בתיקו וארבעה נגמרו בניצחון של אשדוד.

* מתוך שלושה משחקים שעכו אירחה, שניים נגמרו בתיקו ואחד בניצחון של אשדוד (במחזור הראשון של 2010/11).

* ב-16 המחזורים בהם לא ניצחה, עכו רשמה 12.5 אחוזי הצלחה. ועדיין, היא בסך הכל שתי נקודות מהקו האדום.

* מתחילת הסיבוב השני אשדוד צברה שש נקודות בלבד, ויש לה אחוז הצלחה של 22.2 בלבד.

* עכו לא ניצחה בבית בשמונת המחזורים האחרונים. יש לה ניצחון ביתי בודד העונה, 1:5 על סכנין.

* אשדוד לא ניצחה כמעט שלושה חודשים בחוץ, מאז ה-0:1 על הפועל רמת גן במחזור ה-11. היא סיימה מאז פעמיים בתיקו והפסידה שלוש פעמים.

* יובל נעים אימן שש פעמים נגד אשדוד וניצח בשלושה משחקים, בעוד שבשני משחקים הוא סיים בתיקו ובאחד הפסיד. בבית: שני ניצחונות ותיקו.

לאתר דריבליסט

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
אימן שש פעמים נגד אשדוד וניצח בשלושה משחקים, בעוד שבשני משחקים הוא סיים בתיקו ובאחד הפסיד. יובל נעים/רוני לבנה

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שני משחקים ביציע, יובל נעים סוף סוף יוכל להדריך את שחקניו במשחק החשוב נגד מ.ס. אשדוד בשבת. עכו, שעדיין ממשיכה לחפש ניצחון אחרי 16 משחקים רצופים, שבעת רצון מהיכולת מהשבועיים האחרונים ומהעובדה שההגנה התייצבה וספגה שער אחד בלבד מול קרית שמונה. יובל נעים אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים סוף סוף לנצח. ההגנה התייצבה ואנחנו מקווים שעם היכולת הטובה שהשחקנים מגלים נוכל להשיג שלוש נקודות". לשחקנים אמר המאמן: "זו מלחמת עולם. תילחמו על המגרש".

במהלך האסיפה הציג ציון וייצמן את היושב ראש המיועד, איש העסקים המקומי יהודה ברששת, שיחליף אותו בתפקיד ככל הנראה כבר מהשבוע הבא. מינויו של ברששת מגיע כניסיון של וייצמן להמשיך ולקבל הקצבה מהעירייה אחרי שבתקופה האחרונה הופסקה הזרמת הכספים למועדון.

מאמן עכו צפוי להמשיך עם רוב ההרכב שלו מהשבועות האחרונים. ברניסלב יובאנוביץ' שנעדר אתמול (חמישי) מהאימון בגלל מחלה שב להתאמן ויפתח בהרכב. מי שלא יוכל לשחק הוא מהראן אבו ריא שנפצע באימון השבוע ומתח שריר, כשמי שימלא את מקומו הוא דדי בן דיין. גם אמייה טגה פצוע ויפנה את מקומו לטובת תמיר כחלון שחוזר אחרי היעדרות בת שבועיים בעקבות פציעה. שגיב כהן ימשיך לתפקד כמגן הימני. השחקנים הסרבים החדשים נמניה ארסנייביץ' וסרג'ה קנז'ביץ' ימשיכו להמתין להזדמנות מהספסל.

מ.ס. אשדוד:

אשדוד מציגה יכולת עלובה בשלושת החודשים האחרונים וצברה רק שש נקודות מתוך 33 אפשריות. השחקנים של יוסי מזרחי מדורגים כעת רק במקום השמיני ועלולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף העליון. אשדוד תחסר את עופר ורטה ודימיטאר מקרייב הפצועים ואת הבלם הקונגולזי, יאיא פטי, שמורחק בגין צבירת כרטיסים צהובים. על פי האימון המסכם נראה כי הקשר דוד רביבו שוב ימצא עצמו על הספסל.

בשל חסרונו של פטי, ישוב ישראל ראש למרכז ההגנה, לאחר שתופקד בעמדת המגן הימני במשחקים האחרונים. שי מימון ומיקי סירושטן נאבקים על עמדת הבלם הנוסף, כאשר נראה שמימון יפתח וסירושטן ישחק בקישור האחורי. בן בוטבול תורגל כמגן ימני, סאנדי ארצ'ון ואמיר בן שמעון יפתחו בקישור. מוראד אבו ענזה צפוי לפתוח לצידו של סטפן שצ'פוביץ' בחלק הקדמי.

מהראן אבו ריא שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
אמור לחזור בשבוע הבא להתאמן. אבו ריא/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

נבוישה מרינקוביץ' (הפועל עכו):

בזמן ששאר השחקנים הזרים של הפועל עכו שוחררו, נבוישה מרינקוביץ' ממשיך לשמור על יציבות בהרכב של הקבוצה. הסרבי שמשווע לניצחון ראשון אחרי תקופה כל כך ארוכה יצטרך להוסיף מהניסיון שלו כדי להוציא את עכו לדרך חדשה.

מוראד אבו ענזה (מ.ס. אשדוד):

אבו ענזה פתח את העונה בסערה, עם חמישה כיבושים, אך מאז המחזור התשיעי, לפני ארבעה חודשים, הוא לא מצליח למצוא את הרשת. באשדוד מקווים ששיתוף הפעולה בינו לבין שצ'פוביץ' יניב שערים, אך בשלב זה מתקשה החלוץ, שהגיע בקיץ מבני לוד, לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה. אשדוד הולכת ומידרדרת ואם אבו ענזה לא יתעורר בחלק הקדמי, את סיום העונה הוא יעשה מול קבוצות התחתית בפלייאוף התחתון.

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
חייב להתעורר. אבו ענזה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, תמיר כחלון, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', אוהד קדוסי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, בן בוטבול, ישראל ראש, מיקי סירושטן (שי מימון), רחמים צ'קול, ניר ביטון, אמיר בן שמעון (מיקי סירושטן), חאתם עבד אלחמיד, סאנדי ארצ'ון, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully