וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "קריאף הבין שטעה, מקווים שהאוהדים יתיישרו"

15.2.2013 / 12:51

יו"ר בית"ר ירושלים התייחס ברדיו ירושלים להשעיית הקשר, ואמר על קאדייב וסדאייב: "אנחנו מקווים לקבל מהם תוצרת במגרש"

בית"ר ירושלים ממשיכה לעמוד בכותרות על רקע הסערה סביב החתמתם של ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב. יושב ראש המועדון איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והתייחס בין השאר להחלטה להשעות את אופיר קריאף על ההודעה בחשבון הפייסבוק שגיבתה את התנהגות הקהל.

"אני אוהב מאוד את אופיר ואת המשפחה שלו. הוא שחקן נוער שלנו ובית"רי אמיתי", אמר קורנפיין. "הוא יגיע ביום שני לוועדת משמעת ואין סיבה שהוא יקבל עוד עונש על עונש. התאכזבתי שבהתחלה הוא הכחיש שהוא כתב את זה וטען שפרצו לו לפייסבוק, ואחרי זה הודה בכך. אנשים עושים לפעמים טעויות ואנחנו רק רוצים שאנשים יילכו בקו של המועדון. אופיר היה אצלי בשיחה והבין שהוא עשה טעות".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנשים עושים לפעמים טעויות ואנחנו רק רוצים שאנשים יילכו בקו של המועדון". אופיר קריאף/ברני ארדוב

קורנפיין ביקש להבהיר לגבי יושבי היציע המזרחי: "נוצרה לאחרונה סטיגמה שבכל האירועים האלה כל היציע המזרחי מוכתם. חשוב לי לציין שהיציע המזרחי מכיל 6,000 אוהדים, רובם אוהדים נהדרים. יש בעיה עם כמות קטנה במרכז באיזור הברזלים. אני לא אומר שהם לא הכוח שמניע את היציע, אני לא מתווכח על זה. מי שירצה להתיישר עימנו, אז אין לנו בעיה עם זה".

על הטענות שאוהדים תמימים נלקחים לתשאול במשטרה, אמר קורנפיין: "אנחנו לא קשורים לחקירות המשטרה ולתשאולים. אנחנו מקווים שכולם יתיישרו לפי הדרך בה אנחנו הולכים, ומי שלא יעשה זאת יטופל על ידי הגורמים המתאימים. משטרת ישראל ומדינת ישראל הבינו שההשלכות של הדברים האלה הרבה יותר רחבות מבית"ר ירושלים והספורט בישראל אלא בתדמית של המדינה. הגיעו צוותים מכל העולם ומשדרים את הדברים האלה, זה לא נראה טוב ומצריך טיפול".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מי שירצה להתיישר עימנו, אז אין לנו בעיה עם זה". אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

על הגירעון הצפוי של שלושה מיליון שקל במידה והקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון, אמר קורנפיין: "הנושא הזה עלה בדירקטוריון שאי הגעה לפלייאוף העליון זה הפסד כספי גדול והציפייה היא שהבעלים ישלים אותו אחרת ברור לכולם שנהיה בבעיה לא רק לגבי הגירעון אלא גם לגבי העונה הבאה. אני חושב שביום ראשון זה משחק מכריע לגבי הפלייאוף העליון. אם לא ננצח בו, יהיה קשה מאוד אבל אם ננצח אותו יהיה לנו סיכוי טוב ובהקשר הזה אני קורא לאוהדים לבוא למשחק בחיפה ולתמוך בקבוצה ובשחקנים. שלא יתמכו בבעלים וביושב ראש אבל שיתמכו בשחקנים".

על סדאייב וקאדייב אמר קורנפיין: "הם מתאקלמים. הם מסתובבים בעיר ומקבלים הרבה אהבה בעיר בכל פינה, אבל המטרה שלנו מעבר לכך שאנחנו רוצים להרגיע את העניינים מחוץ למגרש זה לקבל מהם תוצרת בתוך המגרש".

על העימות בין אלי כהן לאבי ריקן אמר היו"ר: "מה שהיה זה איזשהו חוסר תקשורת. היה צירוף אירועים שהכעיסו את אלי כהן ובצדק. לפעמים שחקן שחוזר מהנבחרת צריך להיכנס לחדר של המאמן ולהסביר לו את הדברים. אלי אמר שהרופא של הנבחרת אמר שהוא לא פצוע, אבי אמר שכן ונוצרה אי הבנה מכל חוסר התקשורת הזה. הדבר הכי פשוט זה לדפוק על הדלת של המאמן ולהסביר לו את הדברים. ברור שאף אחד לא חושד באבי ריקן, נוצרה כאן דיסאינפורמציה ואלי כהן צודק במאה אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully