וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קילל את קאדייב ונעצר, טל כחילה בהרכב

15.2.2013 / 10:30

כ-20 אוהדים בלבד התייצבו בבית וגן, האימון היה שקט. בנו של אהוד כחילה יפתח עם בראשי במרכז ההגנה מול הפועל חיפה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפעם קצת יותר שקט. אימון בית"ר ירושלים/קובי אליהו

בית"ר ירושלים מקווה לקצת שקט אחרי השבועות הסוערים שהיא חווה מאז הגעתם של ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב הצ'צ'נים. בשעה זו מקיימת הקבוצה אימון לקראת ההתמודדות מול הפועל חיפה ביום ראשון (20:10). האימון מתנהל בצורה שקטה וללא הפרעות מיוחדות, כאשר כ-20 אוהדים בלבד התייצבו במתחם בית וגן. אחד האוהדים נעצר לאחר שקילל את קאדייב.

האוהדים הבודדים שהגיעו קראו לקובי מויאל: "קובי, תביא לנו רגל של קאדייב". קריאות הבוז לשחקנה הצ'צ'ני נמשכו גם היום (שישי). בין השאר האוהדים פנו לאלי כהן וקראו לו: "תנו לאופיר לשחק". מי שערכו אימון קל הם זאור סדאייב, צחי אליחן ועומר נחמני.

שחקן בית"ר ירושלים, ג'יבראיל קאדייב. קובי אליהו
ממשיכים לצעוק נגדו. קאדייב, הבוקר/קובי אליהו

בחלק המקצועי, ההיעדרות של קריאף המושעה יוצרת בעיה לא קטנה לאלי כהן היות והוא מצטרף להיעדרויות של דינו שקבורץ ואבי ריקן בשל כרטיסים צהובים. בניגוד להרכב שפתח בשבוע שעבר, יעלו רק שני קשרים אחוריים: דומיניק גלאבינה וסטיבן כהן, שצפויים לפתוח יחד עם חן עזריאל וערן לוי בחלק הקדמי. מי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הוא טל כחילה, בנו של אהוד כחילה, שיעלה במרכז ההגנה יחד עם מתן בראשי.

עמית בן שושן, חן עזריאל, שי חדד, מתן בראשי שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לפחות יש להם מצב רוח. בן שושן, עזריאל, חדד ובראשי/קובי אליהו

חיים מגרלשווילי שלא התאמן אתמול בשל כאבים בחזה חזר להתאמן היום. אופציה נוספת שאלי כהן חושב עליה הוא הצבתו של אלי דסה בעמדת המגן הימני ובמצב כזה שי חדד יעבור לקישור על חשבון אחד הקשרים הקדמיים, אך הסיכויים שזה יקרה נמוכים.

כזכור, אתמול (חמישי) התברר כי חברי הגרעין הקשה של האוהדים להמשיך במחאה חוקית כנהג הנהלת המועדון וחלקם צפויים להגיע ביום ראשון לקרית אליעזר ולהמשיך במחאה. מנגד, ישנן מספר התארגנויות של אוהדים שמעוניינים לייצר קבוצות עידוד חדשות ביציע עקב הוואקום שנוצר עם נטישתם הלפחות זמנית של חברי ה'לה פמיליה'.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יש לו כאב ראש לא פשוט לשבת. אלי כהן/קובי אליהו

במסגרת הפעילות כנגד האלימות והגזענות בשיתוף פעולה עם הקרן לידידות, הגיעו אתמול עמית בן שושן, אריאל הרוש, אבי ריקן ואיציק קורנפיין אל בית הספר מנשה אליישר ושוחחו עם תלמידי כיתות א’-ג’ בנושא מניעת האלימות והגזענות בספורט ושאיפה למצוינות ולהישגיות. היושב ראש איציק קורנפיין פתח את ההרצאה, כשאמר לילדים: "אני זוכר כשעמית בן שושן, אבי ריקן ואריאל הרוש עלו לבוגרים, הייתי כבר שחקן ותיק אבל ביחד עם יתר חבריי לקבוצה ידענו לקבל אותם למרות הבדלי הגילאים, זאת הייתה דוגמא לשילוב בינינו, בין השחקנים היותר מבוגרים לבין השחקנים שעלו מהנוער".

ניידת משטרה באימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ממשיכים ללוות את אימוני הקבוצה. ניידת משטרה באימון בית"ר ירושלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully