וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הגרעין הקשה החליט להמשיך במחאה חוקית

14.2.2013 / 9:38

חלק מהאוהדים ימחו נגד גאידמק וההנהלה, יש גם התארגנות של קהל תומך. השחקנים חלוקים בנוגע לעונש של אופיר קריאף

one

לאחר שנדמה היה שבעקבות הודעת "לה פמיליה" על הפסקת פעילות יהיה שקט ואפילו די רדום ביציעי בית"ר ירושלים, הבערה בקרב אוהדי הקבוצה לא נגמרת. בהתייעצויות שקיימו עם עורך דין ארי שמאי, החליטו חברי הגרעין הקשה של האוהדים, אלה שאינם קשורים ומזוהים על "לה פמיליה", להמשיך במחאה חוקית כנגד הנהלת המועדון וחלקם צפויים להגיע ביום ראשון לקרית אליעזר ולהמשיך במחאה.

אחד האוהדים שלקח חלק בשיחות אמר: "אנחנו לא מתעסקים בשחקנים המוסלמים או בגזענות, זה בכלל לא העניין כרגע, אנחנו רוצים להמשיך במחאה נגד מה שקורה". אגב, גם בבית"ר אמרו כי "אין לנו כל בעיה עם מחאה חוקית ולגיטימית ולא ננסה לשבור אותה. אנחנו נלחמים במה שלא לגיטימי וזאת הגזענות על כל סוגיה".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
""אנחנו לא מתעסקים בשחקנים המוסלמים או בגזענות, זה בכלל לא העניין כרגע, אנחנו רוצים להמשיך במחאה נגד מה שקורה". אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

מנגד, ישנן מספר התארגנויות של אוהדים שמעוניינים לייצר קבוצות עידוד חדשות ביציע עקב הוואקום שנוצר עם נטישתם הלפחות זמנית של חברי ה"לה פמיליה" והגרעין הקשה. האוהדים יקבלו סיוע בהסעות ובאביזרי עידוד, ובתקופה הקרובה אמורים לנסות להתאגד ולגבש קבוצה של אוהדים שתנסה ליצור דור מעודד חדש ביציע.

"אנחנו אוהדים מהלב והנשמה שרוצים לבוא ולתמוך ללא תנאים", סיפרו האוהדים. "זה לא תהליך פשוט וייקח זמן להתגבש, אבל כל דבר איכותי ורציני מתחיל בקטן". לאוהדים אורגנה כבר הסעה למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה מבנייני האומה תמורת 20 שקל.

דירקטוריון בית"ר ירושלים הוציא הודעה הבוקר לאוהדים, בה נכתב: "הדירקטוריון מחבק ומחזק את האוהדים מהיציע המזרחי והמערבי ומודה להם על העידוד והתמיכה בתקופה הלא פשוטה שעוברת על המועדון. אנו מודעים לקושי בו נתונים יושבי היציע המזרחי שאינם מזדהים עם גילויי הגזענות, קוראים להם למלא את היציע ולצבוע אותו בצהוב ובשחור ולדחוף את הקבוצה לפלייאוף העליון. יאללה בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקנים: "אם אלי כהן לא היה עושה כלום, הוא היה יוצא קטן". קריאף/ברני ארדוב

בבית"ר מקווים שהיום (חמישי) יהיה להם היום השקט הראשון מאז אותו יום בו הודיע ארקדי גאידמק על צירופם של שני השחקנים הצ'צ'נים-מוסלמים לקבוצה, זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב. בבית"ר אמרו אתמול: "אנחנו עובדים בשבועיים וחצי האחרונים כמו ארבעה חודשים. אין מנוחה לשעה ואם זה לא בעיות אצלנו אז כל יום זה גוף תקשורת, סרט מחו"ל, ארגונים שרוצים לעזור או לשאול שאלות, ולא חסרות שאלות. למודיעין של אגד לא מגיעות כל כך הרבה שאלות. לאט לאט מתחיל קצת שקט, אולי נחזור לשפיות".

שיחת היום במועדון הייתה העונש שספג אופיר קריאף וההיעדרות וההשעייה מהמשחק נגד הפועל חיפה. חלק מהשחקנים צידדו ביושב ראש איציק קורנפיין, ואמרו כי "אין לו ברירה, אחרי כל מה שהיה כאן אם הוא לא היה עושה כלום הוא היה יוצא קטן". מרבית השחקנים חושבים שזו טעות שאפשר לעבור עליה לסדר היום, וכי לא צריך לשפוט אותו על פי הסטטוס בפייסבוק. "איציק אוהב את אופיר קריאף, הוא גם חושב שזאת דרך לחנך אותו וצריך לתת לו קרדיט מדי פעם ולא תמיד לבקר", אמרו בבית"ר.

ההיעדרות של קריאף ביום ראשון יוצרת בעיה לא קטנה לאלי כהן היות והוא מצטרף להיעדרויות של דינו שקבורץ ואבי ריקן בשל כרטיסים צהובים. קובי מויאל נמצא בספק גדול למשחק. הקשר סיים את המשחק נגד בני סכנין עם קרסול נפוח וצפוי רק היום לנסות ולחזור להתאמן חלקית לקראת המשחק. המאמן מתכוון לתרגל בהרכב בימים הקרובים את טל כחילה הצעיר ובמידה והשחקן ישדר ביטחון, המאמן צפוי לתת לו לפתוח ביום ראשון. אופציה נוספת מבחינת כהן היא הצבתו של מויאל בעמדת הבלם, במידה ויהיה כשיר כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully