וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל באר שבע: אלישע יישאר מושלם?

מאמן באר שבע ינסה לשמור על 100 אחוזי הצלחה מול האורדונים (שבת, 18:00). אטצזיאנוב יפתח בהגנת המארחת

קלמי סבן שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
רמת גן ובאר שבע נפגשות שוב. קלמי סבן מול ישראל זגורי/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל רמת גן והפועל באר שבע נפגשו 21 פעמים בליגה הראשונה. רמת גן ניצחה 3 פעמים בלבד, באר שבע ניצחה 8 ו-10 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשרמת גן מארחת, היא מובילה 1:2 בניצחונות, אבל הסיפור הוא 7 תוצאות התיקו שמשלימות את מאזן 10 המפגשים בין שתי הקבוצות.

* הפעם האחרונה שמשחק ביתי של הפועל רמת גן נגד הפועל באר שבע הוכרע היתה באפריל 1981. באר שבע ניצחה 1:3 ורמת גן ירדה לארצית. מאז, רמת גן אירחה את באר שבע 5 פעמים שכולן נגמרו בתיקו.

* אלישע לוי ניצח את כל 5 המשחקים בהם אימן נגד הפועל רמת גן, ובתוצאות מכובדות: מאזן השערים שלו נגדה הוא 6:17.

* אלי כהן מעולם לא סיים בתיקו בחוץ נגד הפועל באר שבע: הוא ניצח 3 פעמים והפסיד 4.

* ב-4 המשחקים האחרונים באר שבע ספגה שער אחד. ב-3 המשחקים שקדמו להם היא ספגה 10 שערים.

איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
אפשר בלי תיקו הפעם? איתי ארקין/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, ברמת גן יודעים שהפסד עשוי לדרדר אותם מתחת לקו האדום. המאמן אלי כהן, שסובל מכאבי גב, קיבל זריקה לשיכוך הכאבים מהצוות הרפואי ולא יכול היה להעביר את האימון המסכם. כהן צפוי להגיע מחר ויעמוד על הקווים במשחק הקריטי של קבוצתו.

המאמן יחסר את טל מעבי ותמיר בן עמי הפצועים, כאשר ארתור אטצזיאנוב שחוזר מפציעה, יפתח בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים ומשחק ההתקפה יתבסס שוב על דויד מנגה ומיראן בורגיץ'. חלוץ הרכש, דורין גוגה, עדיין לא נכנס לכושר מלא וצפוי להשתלב כמחליף.

הבלם זאב חיימוביץ' התייחס לקרב הגורלי ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "באר שבע קבוצה טובה שנמצאת במומנטום חיובי ונאבקת על כניסה לפליאוף העליון, אבל זה משחק בית שאנחנו חייבים לקחת בו את הנקודות. נשארו עוד ארבעה משחקים עד לסיום הליגה הסדירה, רובם מול יריבות שנמצאות פחות או יותר באזור שלנו בטבלה. אנחנו חייבים לבוא מחר, להיות אגרסיביים ולנצח".

הפועל באר שבע:

לאלישע לוי היתה התלבטות לא קטנה בנוגע לחלק ההתקפי שלו, אבל כפי שפורסם אתמול, למרות התרגול באימון שבישר על שינוי בחלק ההתקפי שכלל את ניקולאס פלצ'וק ותומר סוויסה במקום עידו אקסברד ודובב גבאי, המאמן מתכוון לערוך רק שינוי אחד.

המשמעות היא שגם רביד גזל יפתח את המשחק על הספסל וסיראז' נאסר יקבל מקום ב-11. השינוי היחיד יהיה הצבת אופיר דוידזאדה בעמדת המגן השמאלי. ההחלטה הזאת תגרור את ספסולו של אביתר אילוז ולפיכך קלמי סבן יישאר בהרכב. השוער אוסטין אג'ידה טרם נחת בישראל. הוא צפוי לעשות זאת היום ולפיכך גליל בן שנן צפוי להמשיך ולפתוח בין הקורות. דובב גבאי התייחס לעובדה שקבוצתו לא מרבה להבקיע ואמר: "הבקעת שערים זה לא רק חלוצים. אפשר לראות את זה בעוד קבוצות. מדברים רק עלינו, אבל נחיה עם זה ונמשיך לנסות להבקיע. אף אחד לא רוצה להחמיץ".

אלישע לוי שב והדגיש בפני חניכיו את העובדה שהקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף העליון. הדברים נאמרו אחרי ביקורת קשה של שחקנים על חבריהם בקבוצה, לפיה כמה מהם התבטאו בחדר ההלבשה על המרחק מקבוצות התחתית. לוי אמר לחניכיו: "במשחק מול עכו פספסנו הזדמנות להתקרב עוד יותר לפלייאוף העליון. אפשר עוד לתקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול שמעון הרוש שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"מדברים רק עלינו, אבל נחיה עם זה ונמשיך לנסות להבקיע. אף אחד לא רוצה להחמיץ". דובב גבאי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ג'יבריל סידיבה

במשחק הקודם בבאר שבע, איבד סידיבה את העשתונות וספג כרטיס אדום במהלך המחצית השנייה. כדי שרמת גן תנצח את המשחק החשוב הזה, היא צריכה קודם כל לדעת לא לספוג ולשם כך היא תזדקק למשחק הגנה טוב של כל שחקני הקבוצה. סידיבה צריך להיות זה שיעזור גם בנושא החזקת הכדור במרכז המגרש ובמקביל יהיה זה שיעצור את הקישור הבאר שבעי שמנגד.


הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה

אחרי שבוע סוער, מגן הפועל באר שבע חוזר להרכב, אבל זה כנראה לא סוף פסוק שמבשר על שקט בגזרת השחקן והמועדון. הפועל באר שבע מצאה פתרון זמני כדי לסיים את העונה הזאת, אבל הדרישות של השחקן בסוף העונה כנראה יוסיפו עוד מעט שמן לקשיים בעיצוב הסגל בקיץ. עד אז, המבחן העיקרי של דוידזאדה הוא להוכיח לאלונה ברקת שהוא ראוי לשדרוג הזה. והמבחן מתחיל מחר.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חושב למעלה, לא למטה. אלישע לוי/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, עומר בוקסנבוים, ג'יבריל סידיבה, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג (אופיר חמו), דויד מנגה, מיראן בורגיץ'.

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר, דובב גבאי, עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully