וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הדרבי יתקיים בראשון לציון

15.2.2013 / 10:19

למרות הלחצים שהופעלו על האדומים, הוחלט לשמור על הביתיות בעוד שבועיים: "הספורטיביות חשובה מחופן דולרים"

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) רשמית שהדרבי מול מכבי תל אביב יתקיים בראשון לציון. בתקופה האחרונה הופעלו לחצים רבים על ההנהלה של האדומים להעתיק את הדרבי מראשון לציון, כשגם משטרת ישראל דרשה תחילה כי המשחקים לא יתקיים שם. בסופו של דבר החליטו בהפועל ל אביב כי המשחק יתקיים באולם הביתי של הקבוצה העונה. "עיקרון הספורטיביות חשוב יותר מחופן דולרים", נמסר. "אנו מאמינים כי הדרך להפיכת הכדורסל לתחרותי יותר מתחילה בשמירה על עקרונות אלו ואת הדרבי נארח באולמנו הביתי בלבד".

בעקבות ההחלטה לא יוותרו כרטיסים רבים למכירה, והנהלת הקבוצה החליטה להוציא מיני מנויים לשלושת המשחקים האחרונים והמכריעים של הקבוצה - מול הפועל גלבוע/גליל במשחק הרדיוס במלחה, נגד אשדוד בבית וכמובן בדרבי שייערך בעוד שבועיים. המחירים לשלושת המשחקים הם 180 שקל לנוער, 240-300 שקל למבוגר ו-400 שקל למקומות המסומנים.

בהפועל תל אביב מאמינים כי כל המיני-מנויים יאזלו במהרה ולכן לא יוצאו כרטיסים למכירה למשחק, כאשר המכירה תתקיים היום במשרדי הקבוצה ומחר בקופות איצטדיון בלומפילד לפני משחק הכדורגל. בקבוצה הבהירו באופן מפורש כי אוהדי מכבי תל אביב לא יוכלו להיכנס עם הכרטיסים שייעודו לאוהדי הפועל תל אביב למשחק וימנעו כניסתם בכוח.

ביום שני תארח הפועל תל אביב את גליל/גלבוע למה שהגדירו בקבוצה כ"משחק העונה". הקבוצה תוציא הסעות מיוחדות לאוהדי הקבוצה למשחק שייערך במלחה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה וקראו לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully