וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית ניצחה 1:2 את אחי נצרת

שער דרמטי של איברהים בסיט בדקה ה-89, העניק למארחים ניצחון בדרבי והעלה אותם למקום השני. רן רול כבש את הראשון

המחזור ה-25 בליגה הלאומית נמשך היום (שבת) עם משחק בודד בו ניצחה נצרת עילית 1:2 בדרבי את אחי נצרת ועלתה למקום השני, שמוליך בתום העונה לליגת העל. במשחק המרכזי שנערך אתמול, המוליכה מכבי פתח תקוה סיימה בתיקו 1:1 בהרצליה, מול מכבי המקומית. תוצאות המחזור הגיעה מאיצטדיון המושבה, שם הדהימה הפועל כפר סבא את הפועל פתח תקוה של אלון מזרחי, עם בליץ של 0:3. הפועל ירושלים ניצחה 1:2 דרמטי ביבנה, ואשקלון ובית"ר תל אביב רמלה נפרדו גם הן ב-1:1. המחזור יושלם ביום שלישי עם שלושה משחקים נוספים.

רגב וולק שחקן מכבי הרצליה שומר על רועי זכרי שחקן הפועל פתח תקוה. נמרוד סונדרס
היתרון לא החזיק מעמד. רגב וולק/נמרוד סונדרס
עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חילק את הנקודות בהרצליה. עידן שריקי/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי פתח תקוה 1:1

מכבי פתח תקוה ומכבי הרצליה לקחו כל אחת נקודה, ונראה שאין מאוכזבות במפגש הזה. המשחק נפתח באופן חלש, ולקראת סיום המחצית הראשונה צבר תאוצה.

בדקה ה-24 הכדור פגע בידו של ניצן דמארי, אך לא נשמעה שריקה לכדור חופשי מ-11 מטרים. בדקה ה-38 הרצליה תרגמה את הדקות הטובות לכדי יתרון. כדור קרן מצוין של שי רביבו מצא את הראש של רגב וולק, שקבע את ה-0:1 למארחת. בדקה ה-53 פתח תקוה כמעט והשוותה, אך ויקטור מרעי החמיץ ממטר מול שער ריק. לא ייאמן. חלפו שתי דקות, וגורלו של עידן שריקי היה שונה. החלוץ שהגיע ממכבי נתניה קיבל כדור שבעה מטרים מהשער, ולא פספס. 1:1.

עד הסיום נראה היה שהקבוצות היו מרוצות מחלוקת הנקודות. הקבוצה של משה סיני פתחה יתרון זמני של שבע נקודות בפסגה, ואילו הרצליה התקרבה בעוד צעד קטן לעבר איום אפשרי על הפלייאוף העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלון מזרחי מנג'ר הפועל כפר סבא. דרור פיקלני
לא נדבק לו. אלון מזרחי/דרור פיקלני

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 3:0

הפועל פתח תקוה לא מצליחה להתאזן, וחטפה תבוסה ביתית איומה, 3:0 מול כפר סבא האחרונה ערב המחזור. אלון מזרחי, שעבד בשורות כפר סבא העונה, לא משתלט על הקבוצה החדשה שלו, וכבר בדקה השלישית ראה את חניכיו מוציאים כדור מהרשת, תודות לשער עצמי של לורן בן ארי. לא עבר זמן רב, והקבוצה של האווירון פשוט התפרקה. לידור כהן (29) וגיא מלמד (36) חגגו במושבה, ועשו 0:3 מדהים לאחרונה.

מזרחי כבר סופר 11 נקודות מהיריבה העירונית, וליגת העל נראית כמשהו מאוד רחוק באופק. כבר סבא, לה הופחתו תשע נקודות על ידי בית הדין, נוגסת בפער מחוף המבטחים, שעומד כרגע על חמש נקודות.

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:1

ניצחון דרמטי לאדומים מהבירה במגרש בנס ציונה. אופיר עזו חזר מהרחקה ופתח בקישור של הפועל ירושלים לצד עידן טל, אבל המחצית הראשונה הייתה כולה של מכבי יבנה. השער הגיע בדקה ה-16. תימור אביטן חטף כדור בצד שמאל מההגנה של ירושלים, עבר כבר את השוער רפי כהן והחליק. הכדור שלו התגלגל לאיטו ויוסי ביטון היה חייב להרחיק, אך הבלם מעד על קו השער וראה את הדרדל?ה נעצרת רק ברשת.

בדקה ה-61 השיגה ירושלים את השוויון, הפעם בעקבות טעות איומה בצד השני. אסף בן מוחה שלח רגל והפריע לשוערו גיא סאלם לתפוס את הכדור. אדם מזרחי המחליף אמר תודה ונגח לרשת החשופה משני מטרים. אחרי עוד החמצות של יבנה, יכלה האורחת לגמור את המשחק בדקה ה-83. איציק כהן בעט מקרוב למשקוף ואת הריבאונד ירה מזרחי לקורה. השופט ראה נגיעת יד של בן מוחה והתכוון לשלוף אדום ולשרוק לפנדל, אבל הקוון מיד תיקן אותו.

למרות זאת, המהפך הושלם שתי דקות לסיום, כשאופיר עמרם, עוד מחליף שנכנס לאחר ההפסקה, עבר את סאלם ונתן לאוהדי ירושלים כמה סיבות לשמוח.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל אשקלון 1:1

משחק תחתית סופר חשוב, שבסיומו, בשילוב הניצחון המדהים של הפועל כפר סבא במושבה, שתי הקבוצות הפסידו. בית"ר תל אביב רמלה ואשקלון רחוקות רק חמש נקודות מהאחרונה כפר סבא, ועתידן בליגה השנייה בסכנה תהומית.

המשחק התעורר רק במחצית השנייה, אז, בדקה ה-72, קבע רותם שמול 0:1 ובאשקלון נשמו לרווחה. אך כעבור שתי דקות בלבד, דן רומן החליט שברמלה יוצאים מהמשחק הזה עם משהו, ושער השוויון שלו (74) החזיק עד לסיום.

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 1:2

שני ניצחונות ברציפות הזניקו את הפועל נצרת עילית עד למקום השלישי והערב, הקבוצה של דני גולן השיגה ניצחון דרמטי במיוחד בדרבי, שמעבר ליוקרה העירונית, העלה אותה למקום השני והיא מועמדת רצינית מאוד להעפיל לליגת העל בתום העונה.

דווקא אחי נצרת הייתה זו שפתחה טוב יותר ועלתה ליתרון ראשון משער מוקדם של אלן מסודי בדקה השישית. נצרת עילית עלתה נחושה בהרבה למחצית השנייה והשיגה את השיוויון מרגלו של רן רול (56). בדקה ה-89 כבש איברהים בסיט את השער הניצחון הדרמטי של המארחים, שמסיים עבורם שבת שמחה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully