וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 82:87 ענק לאולימפיאקוס על חימקי בחוץ

אלופת אירופה פיגרה לאורך דקות ארוכות, אבל ספאנוליס והיינס הובילו אותה לניצחון. סיינה ניצחה את קאחה לבוראל 74:85

את מכבי תל אביב כבר לא נראה כנראה בשלב ההצלבה של היורוליג העונה, אבל מפעל הכדורסל הגדול של היבשת ממשיך לרתק והערב (שישי), נחתם הסיבוב הראשון בטופ 16 עם שלושה משחקים בבית ו', הבית של הצהובים. אלופת אירופה אולימפיאקוס הזכירה לכולם מה היא שווה, עם 82:87 ענק בחוץ על חימקי מוסקבה. בדרבי הטורקי, פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה 72:78 את בשיקטאש עם קאמבק גדול ברבע האחרון. סיינה, שתגיע לישראל בשבוע הבא, ניצחה 74:85 את קאחה לבוראל והיא בדרך הבטוחה להצלבה.

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס מול פטרי קופונן חימקי מוסקבה. GettyImages
איזה שחקן עצום. ספאנוליס עובר את קופונן/GettyImages

חימקי מוסקבה - אולימפיאקוס 87:82

ניצחון ענק לאלופת אירופה, שמשפר בצורה משמעותית את סיכוייה לעלות להצלבה. הרוסים הובילו בכל הרבע הראשון, השני והשלישי ואפילו שלוש דקות ברבע המכריע, אבל אף פעם אסור להתעסק עם לב של אלוף. קייל היינס השאיר מאחוריו את האבוקה שספג לראשו בגמר הגביע מול פנאתינייקוס באמצע השבוע, בו הפסידה הקבוצה מפיראוס ליריבה השנואה. יחד עם אייסי לאו וכמובן ואסיליס ספאנוליס האדיר, הם הובילו את החבורה של גאורגיוס ברצוקאס לקאמבק גדול והנחילו לחימקי הפסד בית ראשון באירופה אחרי תשעה ניצחונות רצופים.

ספאנוליס והיינס קלעו 19 כל אחד, כאשר הגארד היווני מחלק שבעה אסיסטים. פפאניקולאו הוסיף 14 ופרו אנטיץ' תרם 11 ושמונה ריבאונדים. פול דייויס קלע 20 לחימקי, קרסימיר לונצ'אר הוסיף 19 וכל אחד מהם קטף תשעה ריבאונדים. זוראן פלאניניץ' קלע 17.

מאט ג'נינג סיינה בכדורסל. GettyImages
היריבה הבאה - מכבי תל אביב. מאט ג'נינג וסיינה בכושר שיא/GettyImages

פנרבחצ'ה/אולקר - בשיקטאש 72:78

כל מה שאתם יכולים לעשות, אנחנו נעשה גרוע יותר. שבוע וחצי לפני מפגש הליגה ביניהן, בשיקטאש קיוותה לנקום על ההפסד מול פנר בסיבוב הקודם בליגה הטורקית, אבל לא הצליחה להשיג את ניצחונה הראשון וסיימה את הסיבוב הפותח בטופ 16 עם מאזן מחפיר של 7:0, כל זאת למרות שהיא הובילה מהפתיחה ועד ארבע דקות לסיום. הקאמבק של פנר היה ענק והרבע האחרון הסתיים ב-17:30 מוחץ למארחים, שדהרו קדימה במאני טיים. בויאן בוגדנוביץ' היה אדיר עם 25 נקודות למנצחת, דייויד אנדרסן הוסיף 13. 15 של דאמיר מרקוטה לבשיקטאש המוכה.

סיינה - קאחה לבוראל 74:85

זה היה צמוד לאורך 20 דקות בדיוק והספרדים, שמעולם לא ניצחו בטוסקנה והפסידו לאיטלקים במפגש האחרון בין הקבוצות (המשחק על המקום השלישי בפיינל פור 2008), אפילו ירדו למחצית ביתרון שתי נקודות. אבל כשהקבוצה הנהדרת של סיינה, שהשיגה את ניצחונה השישי בשבעה משחקים והבטיחה כמעט סופית מקום בהצלבה, התחילה לפתוח מבערים, לאורחים לא הייתה תשובה. רבע שלישי של 13:26 סגר את הסיפור והפך את רגעי הסיום לגארבג' טיים מתמשך. בובי בראון הוביל כהרגלו עם 18, מאט ג'נינג ודניאל האקט הוסיפו 16 כל אחד ודייויד מוס תרם תשע נקודות ו-11 ריבאונדים לסיינה, שמגיעה להיכל נוקיה בעוד שבוע בדיוק. מצ'איי לאמפה כיכב בקאחה עם 17 נקודות, נמנייה ביליצ'ה הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully