וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס קרטר: "לא זרקתי כדי לקבל תשומת לב"

הגארד של דאלאס עבר את לארי בירד בטבלת הקלעים בכל הזמנים. כרמלו בספק לאולסטאר, דוראנט שואב השראה מלברון

בין כל כוכבי ה-NBA ששיחקו הלילה (בין רביעי לחמישי) בעוד ערב עמוס בליגה הטובה בעולם, מי שעבר את הרגעים הכי מרגשים היה ללא ספק וינס קרטר.

26 נקודות של השוטינג גארד הוותיק סידרו לדאלאס 100:123 על סקרמנטו והעלו אותו למקום ה-29 בטבלת כל הזמנים. הוא חלף בדרך לשם על פניו של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה: לארי בירד.

לקרטר יש כעת 21,796 נקודות, חמש יותר מכוכב העבר של בוסטון והוא עשה זאת בעיקר בעזרת רבע שלישי אדיר של 5 מ-7 מחוץ לקשת: "קלעתי את כל הזריקות הפנויות שהיו לי. לא זרקתי כדי לקבל תשומת לב", אמר קרטר, שגם הפך הלילה לשחקן ה-11 בהיסטוריה עם יותר מ-1,600 שלשות, "דיברתי עם לארי בעבר. הוא אגדה ואחד השחקנים הגדולים ששיחקו את המשחק הזה".

וינס קרטר, דאלאס מאבריקס, מול ג'ייסון תומפסון, סקרמנטו. AP
עוד ערב היסטורי לקרטר/AP

במדיסון סקוור גארדן, אקס מכבי תל אביב אלן אנדרסון קרע את הניקס והוביל את טורונטו ל-88:92 עם 26 נקודות אישיות, אחת פחות משיא הקריירה שלו. אבל החדשות הגדולות מהמשחק היו פציעתו של כרמלו אנתוני, שהודיע שחבלה עמוקה שספג בזרועו הימנית ככל הנראה תגרום לו להחמיץ את משחק האולסטאר, שייערך בלילה שבין ראשון לשני.

"אני לא מתכוון לשחק בכוח, ממש לא. אני מאוד רוצה לשחק באולסטאר, אבל אם זה לא יקרה, זה לא יקרה ואין שום דבר שאני יכול לעשות בנושא. לא הרגשתי את היד", אמר הכוכב, שקלע רק חמש מתוך 24 הזריקות שלו במשחק וסיים עם 12 נקודות בלבד.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
פציעה מדאיגה. כרמלו אנתוני/AP

בלוס אנג'לס, הקליפרס שוב הוכיחו כמה כוח התקפי יש להם, כשהתפוצצו ברבע הראשון על הראש של יוסטון עם 46 נקודות, בדרך ל-96:106. חבורת ה'לוב סיטי' קלעה ב-77 אחוזים ברבע הפותח, בעיקר בזכות 17 נקודות של קיירון באטלר הנהדר.

"שיחקנו מצוין, אבל קצת נרדמנו בזכות היתרון", אמר צ'ונסי בילאפס, שבעצמו צלף 19, "לפעמים אנחנו מאבדים את המשמעת שלנו". קווין מקהייל, מאמן הרוקטס, סיכם בדרכו הציורית: "כאילו הם שיחקו 'חיובים', לא יכולנו לשמור עליהם".

ולסיום, קווין דוראנט ולברון ג'יימס ידועים כחברים טובים. השניים יפגשו כמובן במשחק האולסטאר, אבל עוד קודם לכן מצפה להם דייט, כאשר הלילה (3:00, ספורט 5), מיאמי ואוקלהומה ישחזרו את הגמר האחרון.

לברון בכושר חולני בתקופה האחרונה, עם שישה משחקים רצופים של 30 נקודות ומעלה ב-60 אחוז ומעלה - שיא NBA. דוראנט שואב השראה: "אני תמיד מנסה להרים את הרמה שלי ולברון נותן לי השראה לעשות זאת", אמר הדוראנטולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully