וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי: "קשה לי לשמוע את הביקורת על ונגר"

חלוץ ניו יורק רד בולס מגונן על מנג'ר ארסנל, ומוסיף: "אם תהיה לי הזדמנות לחזור בעתיד, אעשה זאת, אבל זה לא תלוי בי"

ספורט 2

לתיירי הנרי יש רק מילים טובות להגיד על ארסן ונגר. החלוץ הצרפתי התראיין ב'דיילי מירור' ודיבר על המנג'ר שאימן אותו בארסנל, ומתייחס בין השאר גם לאכזבה העצומה שיש במועדון מהעובדה שארסנל לא זכתה בתואר תחת ונגר בשנים האחרונות.

"כשאתה לא זוכה בתארים, אנשים תמיד שואלים שאלה לגבי העבודה שלך, המורשת שלך ומה עשית קודם", אמר הנרי. "זה עצוב, אבל זו דרכו של המשחק. זה קשה לשמוע את הביקורת הזו, קשה לראות את זה, אבל מבחינתי הבוס תמיד יהיה ארסן. הוא תמיד היה נהדר איתי ואני יודע מה הוא עשה עבור המועדון. אתה תמיד נשפט על פי ההופעה האחרונה שלך ועל פי מה שאתה עושה כרגע, אבל זה קשה לבקר את ארסן ונגר, מתוך הידיעה עד כמה הוא שינה את המועדון ועד כמה הקבוצה משחקת שונה ממה שהיא שיחקה קודם".

חלוצה של ניו יורק רד בולס ממשיך לקוות שיום אחד הוא יחזור לארסנל: "כל מה שאני יודע זה שאני אהיה מעורב במשחק ומקווה להיות מעורב בארסנל מכיוון ששם הלב שלי וזו הקבוצה שאני אוהד. זו הקבוצה שאני אוהד. אם תהיה לי הזדמנות לחזור למועדון, אני אעשה את זה, אבל זה לא תלוי בי. זו יותר שאיפה מאשר משהו שיכול להפוך לרשמי. יש לי עוד שנתיים לשחק בניו יורק ואז נראה, אבל ללא ספק הייתי רוצה לחזור לארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully